Új vezető a Nestlé cereália üzletágánál
Simonics Tamás lett 2017. január 1-től a Nestlé cereália üzletágának a vezetője.
A szakember 1998 óta dolgozik a Nestlé Hungáriánál. Területi képviselőként kezdte, és a ranglétrát végigjárva, 2008-ban key account managerként került a központba. 2013-ban lett a Maggi kategóriamenedzsere, majd a cereália üzletág vezetője.
A gabonapelyhek világa korábban sem volt ismeretlen előtte, mivel a Nestlé cégcsoporthoz tartozó, a Cereal Partners Hungáriánál is dolgozott területi vezetőként.
Az új üzletágvezető legfontosabb kihívásai között említette az elmúlt évek sikereinek folytatását (2016-ban több mint 10%-kal emelkedtek az eladásaik értékben és volumenben), valamint a kommunikáció irányváltását. Az idei évtől ugyanis a marketing középpontjába az anyák kerülnek, még nagyobb hangsúlyt kap a család kiegyensúlyozott táplálkozása, és új termékfejlesztések is piacra kerülnek. Szintén nagy esemény lesz az üzletág életében a müzli-termékvonal tavaszi bevezetése.
A növekedésből fakadó profittöbbletet az üzletágvezető szeretné visszainvesztálni a márkáikba, mondta el zárásul lapunknak.
Kapcsolódó cikkeink
80 millió svájci frankot invesztált a Nestlé szerbiai üzemébe
Nyolcvan millió svájci frankot (83,4 millió eurót) ruházott be a…
Tovább olvasom >Garden Gourmet Falafel
Megérkezett a Garden Gourmet Falafel! A számos európai országban nagy…
Tovább olvasom >Adattudományi módszerekkel és az AI segítségével azonosít a Nestlé a „klímarezisztens kávécserjéket”
A Nestlé szakértői azt vizsgálják, hogy a fejlett adattudomány és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >