Új vezető a Nestlé cereália üzletágánál
Simonics Tamás lett 2017. január 1-től a Nestlé cereália üzletágának a vezetője.
A szakember 1998 óta dolgozik a Nestlé Hungáriánál. Területi képviselőként kezdte, és a ranglétrát végigjárva, 2008-ban key account managerként került a központba. 2013-ban lett a Maggi kategóriamenedzsere, majd a cereália üzletág vezetője.
A gabonapelyhek világa korábban sem volt ismeretlen előtte, mivel a Nestlé cégcsoporthoz tartozó, a Cereal Partners Hungáriánál is dolgozott területi vezetőként.
Az új üzletágvezető legfontosabb kihívásai között említette az elmúlt évek sikereinek folytatását (2016-ban több mint 10%-kal emelkedtek az eladásaik értékben és volumenben), valamint a kommunikáció irányváltását. Az idei évtől ugyanis a marketing középpontjába az anyák kerülnek, még nagyobb hangsúlyt kap a család kiegyensúlyozott táplálkozása, és új termékfejlesztések is piacra kerülnek. Szintén nagy esemény lesz az üzletág életében a müzli-termékvonal tavaszi bevezetése.
A növekedésből fakadó profittöbbletet az üzletágvezető szeretné visszainvesztálni a márkáikba, mondta el zárásul lapunknak.
Kapcsolódó cikkeink
Új, fehérjealapú termékekkel támogatja a Nestlé a súlykontrollt kulcspiacain
A fehérjékkel kapcsolatos trendeket meglovagolva fejleszt a Nestlé folyamatosan a…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >