Új vezető a Nestlé cereália üzletágánál
Simonics Tamás lett 2017. január 1-től a Nestlé cereália üzletágának a vezetője.

Simonics Tamás
A szakember 1998 óta dolgozik a Nestlé Hungáriánál. Területi képviselőként kezdte, és a ranglétrát végigjárva, 2008-ban key account managerként került a központba. 2013-ban lett a Maggi kategóriamenedzsere, majd a cereália üzletág vezetője.
A gabonapelyhek világa korábban sem volt ismeretlen előtte, mivel a Nestlé cégcsoporthoz tartozó, a Cereal Partners Hungáriánál is dolgozott területi vezetőként.
Az új üzletágvezető legfontosabb kihívásai között említette az elmúlt évek sikereinek folytatását (2016-ban több mint 10%-kal emelkedtek az eladásaik értékben és volumenben), valamint a kommunikáció irányváltását. Az idei évtől ugyanis a marketing középpontjába az anyák kerülnek, még nagyobb hangsúlyt kap a család kiegyensúlyozott táplálkozása, és új termékfejlesztések is piacra kerülnek. Szintén nagy esemény lesz az üzletág életében a müzli-termékvonal tavaszi bevezetése.
A növekedésből fakadó profittöbbletet az üzletágvezető szeretné visszainvesztálni a márkáikba, mondta el zárásul lapunknak.
Kapcsolódó cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Megszűnt a Nespresso kapszulák védelme a Benelux-országokban
A Brüsszeli Fellebbviteli Bíróság döntése értelmében többé nem él a…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >Labubu-láz: közel 400%-os profitnövekedéssel száguld a Pop Mart – már a Mattelt és a Sanriót is előzi
A „csúnya-aranyos” Labubu-figurák köré épített őrület, a vakdobozos értékesítés és…
Tovább olvasom >8,5 millió pékáru fogyott egy év alatt: helyi pékségek, kézműves ízek, tudatos választások a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 12 hónapban a vásárlók több mint 8,5 millió…
Tovább olvasom >