Netto Marken: NutriScore címke a saját márkás termékeken
A német Netto Marken-Discount bio és hagyományos saját márkás termékeire is kiterjeszti a NutriScore címkét, amely így valamennyi saját márkás termékcsoportján szerepel. A címkézés alapján a vásárlók azonnal és jól láthatják az egyes élelmiszertermékek tápértékjellemzőit.
A kereskedelmi lánc vállalta, hogy folyamatosan csökkenti saját márkás termékeinek só-, cukor- és zsírtartalmát, így téve lehetővé vásárlói számára a kiegyensúlyozottabb táplálkozást; illetve 2021 szeptember végére az önkiszolgáló pultból kapható friss és pácolt sertés- és szárnyashúst kizárólag magasabb szintű állatjólétet biztosító gazdaságokból szerzi be.
Júniusban a Netto bevezetett egy „fenntarthatósági iránytűt”, amely kiterjed a biodiverzitásra, az erőforrások, az édesvizek és a klíma védelmére, hozzásegítve a vásárlókat a környezetbarátabb vásárlás lehetőségéhez.
Kapcsolódó cikkeink
Csökkenti a Biedronka saját márkás termékei cukor-, só- és zsírtartalmát
A lengyel Biedronka mintegy 28 tonna cukrot, 21 tonna sót…
Tovább olvasom >Bővíti az Eroski nagycsaládos diszkontprogramját
A spanyol Eroski bejelentette, hogy további hét üzletre kiterjeszti nagycsaládos…
Tovább olvasom >Portugáliában lép piacra a holland Action diszkontlánc
Megnyitotta első üzletét a holland Action diszkontlánc Portugáliában, Vila Nova…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >