Netto Marken: NutriScore címke a saját márkás termékeken
A német Netto Marken-Discount bio és hagyományos saját márkás termékeire is kiterjeszti a NutriScore címkét, amely így valamennyi saját márkás termékcsoportján szerepel. A címkézés alapján a vásárlók azonnal és jól láthatják az egyes élelmiszertermékek tápértékjellemzőit.
A kereskedelmi lánc vállalta, hogy folyamatosan csökkenti saját márkás termékeinek só-, cukor- és zsírtartalmát, így téve lehetővé vásárlói számára a kiegyensúlyozottabb táplálkozást; illetve 2021 szeptember végére az önkiszolgáló pultból kapható friss és pácolt sertés- és szárnyashúst kizárólag magasabb szintű állatjólétet biztosító gazdaságokból szerzi be.
Júniusban a Netto bevezetett egy „fenntarthatósági iránytűt”, amely kiterjed a biodiverzitásra, az erőforrások, az édesvizek és a klíma védelmére, hozzásegítve a vásárlókat a környezetbarátabb vásárlás lehetőségéhez.
Kapcsolódó cikkeink
20 új üzlethelyszínt keres az Aldi az Egyesült Királyságban
Frissített listát tett közzé az Aldi azokról a brit városokról…
Tovább olvasom >Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Provident: magyarok egyre nagyobb részének kihívás kijönni a jövedelméből
A magyarok egyre nagyobb részének kihívás kijönni a jövedelméből, a…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Mesterséges intelligencia a munkahelyeken: kik használják az AI-t?
Mesterséges intelligencia a munkahelyeken: kik használják az AI-t? A GKI…
Tovább olvasom >Továbbra is stabil a hazai munkaerőpiac
Továbbra is stabil a hazai munkaerőpiac, a foglalkoztatottak száma évek…
Tovább olvasom >