Netto Marken: NutriScore címke a saját márkás termékeken
A német Netto Marken-Discount bio és hagyományos saját márkás termékeire is kiterjeszti a NutriScore címkét, amely így valamennyi saját márkás termékcsoportján szerepel. A címkézés alapján a vásárlók azonnal és jól láthatják az egyes élelmiszertermékek tápértékjellemzőit.
A kereskedelmi lánc vállalta, hogy folyamatosan csökkenti saját márkás termékeinek só-, cukor- és zsírtartalmát, így téve lehetővé vásárlói számára a kiegyensúlyozottabb táplálkozást; illetve 2021 szeptember végére az önkiszolgáló pultból kapható friss és pácolt sertés- és szárnyashúst kizárólag magasabb szintű állatjólétet biztosító gazdaságokból szerzi be.
Júniusban a Netto bevezetett egy „fenntarthatósági iránytűt”, amely kiterjed a biodiverzitásra, az erőforrások, az édesvizek és a klíma védelmére, hozzásegítve a vásárlókat a környezetbarátabb vásárlás lehetőségéhez.
Kapcsolódó cikkeink
Brutális tempóban terjeszkedik az új diszkontlánc Budapesten
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Aldi: több száz élelmiszer árát csökkenti, a ruhák 5 forintért lesznek kaphatók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Times Square közelében nyithat üzletet az Aldi US
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarországon még csökkenő, de az EU-ban már növekvő az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Óvatos optimizmus a magyar kkv-k körében – megjelent a VOSZ Barométer 2025 harmadik negyedéves jelentése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Gyorsult az élelmiszerinfláció Németországban szeptemberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >