Net-zéró kibocsátásra hajt a Yakult 2050-ig
A probiotikus tejtermékeiről ismert Yakult Honsha Co., Ltd. 2050-re a net-zéró szén-dioxid-kibocsátás elérését tűzte ki céljául. A vállalat stratégiáját az Environmental Vision 2050 tervben vázolja.
A vállalat víziója hat fontos témát azonosított: az innovációt, a közösségi értékteremtést, az ellátásilánc-menedzsmentet, a klímaváltozást, a műanyag-csomagolást, valamint a vízfelhasználást. Az eredményes haladás érdekében a csoport backcasting módszer segítségével fogalmazta meg 2030-as környezeti célkitűzéseit és a 2021–2024-re vonatkozó cselekvési tervét.
A Yakult 2018-hoz képest 2030-ig 30%-kal csökkentené az üvegházhatású gázok kibocsátását, valamint a műanyag-csomagolás mennyiségét is Japánban, valamint 10%-kal mérsékelné a tejfeldolgozó üzemeiben a termelési egységenkénti vízfogyasztás mértékét is.
A vállalat a fenti célok elérése érdekében előtérbe helyezi a megújuló energiák felhasználását; kutatást végez a környezetbarát csomagolóanyagok kapcsán, és mérsékli a műanyaghasználatot.
Kapcsolódó cikkeink
Az élelmiszeripar jövője: a vállalatok 50%-a fenntartható megoldások bevezetését tűzi ki célul – A Tetra Pak felmérés eredményei
Az élelmiszergyártás továbbra is energiaigényes folyamatokra és fosszilis tüzelőanyagokra támaszkodik,…
Tovább olvasom >Bezárja sanghaji gyárát a Yakult, átszervezéssel erősítene Kínában
A japán Yakult Honsha Sanghajban működő gyárának bezárásával tenné versenyképesebbé…
Tovább olvasom >Pezsdítő innovációk a Törley-nél
Az energiafelhasználásának felét megújuló forrásból biztosítja, 2030-ra felére, 2040-re pedig…
Tovább olvasom >További cikkeink
Enyhe visszaesést mutat a januári Beszerzési Menedzser Index
A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT) friss jelentése…
Tovább olvasom >Európai Vásárlóerő 2024: Magyarország a 30. helyen
A GfK elemzése szerint 2024-ben az európai lakosság egy főre…
Tovább olvasom >SAP: Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem…
Tovább olvasom >