Net zéró kibocsátási vállalást tett a brit Tesco
A kereskedelmi láncok felé a hulladékmennyiség csökkentése és a környezet védelme kapcsán egyre növekvő fogyasztói elvárásra válaszul a Tesco 2050-re net zéró kibocsátást céloz saját működése, ellátási lánca, valamint az általa árusított termékek vonatkozásában egyaránt. Emellett csoportszinten net zéró kibocsátást vállal 2035-ig valamennyi operációját tekintve.
A vállalat közlése szerint a teljes ökológiai lábnyomának a 90%-át termékeinek és ellátási láncának a kibocsátása adja. Emiatt beszállítóit alacsony karbonlábnyomú trágya és alternatív állati takarmányok használatára, valamint a hűtésből, fűtésből és szállításból származó kibocsátás kezelésének felgyorsítására buzdítja.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Új típusú eladáshelyi hirdetőeszközt vezet be Magyarországon a Tesco
A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Idén nyáron is tescózhatunk a Balatonon: kiszállítás akár 30 perc alatt a nyaralóba
A balatoni nyaralás egyszerre szólhat a gondtalan kikapcsolódásról és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >