Net zéró kibocsátási vállalást tett a brit Tesco
A kereskedelmi láncok felé a hulladékmennyiség csökkentése és a környezet védelme kapcsán egyre növekvő fogyasztói elvárásra válaszul a Tesco 2050-re net zéró kibocsátást céloz saját működése, ellátási lánca, valamint az általa árusított termékek vonatkozásában egyaránt. Emellett csoportszinten net zéró kibocsátást vállal 2035-ig valamennyi operációját tekintve.
A vállalat közlése szerint a teljes ökológiai lábnyomának a 90%-át termékeinek és ellátási láncának a kibocsátása adja. Emiatt beszállítóit alacsony karbonlábnyomú trágya és alternatív állati takarmányok használatára, valamint a hűtésből, fűtésből és szállításból származó kibocsátás kezelésének felgyorsítására buzdítja.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Új tananyagot fejlesztett a kereskedelmi képzőhelyek számára az Oktatási Hivatal a Tesco közreműködésével
A kereskedelem teljes spektrumát felölelő, államilag akkreditált, új tananyagot fejlesztett…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH Bank: A januári inflációs adat után 4,6%-ra emeljük idei inflációs prognózisunkat
A decemberi 4,6%-os év/év alapú áremelkedést követően 2025. januárban 5,5%-kal…
Tovább olvasom >Az ESG fenntarthatóság egyre fontosabb a hazai kkv-k számára
A fenntarthatóság és a vállalatirányítási szempontok (ESG: Environmental, Social, Governance)…
Tovább olvasom >Nem magyar sajátosság a kiugró januári infláció – ekkor fékezhet az áremelkedés
Az év eleji áremelések hatásai egyértelműen megmutatkoznak a legfrissebb inflációs…
Tovább olvasom >