„Nespresso, What Else?”- Ismét George Clooney-val
A harmadik, Guy Ritchie által rendezett reklámfilmben a színész kedvenc Grand Cru kávéi játsszák a főszerepet.
Az Oscar-díjas Nespresso-rajongó
George Clooney harmadszor is elvállalta a márka
nagykövetének szerepét a Milánóban
készült új Nespresso klipben. Bár a párizsi
McCann WorldGroup által készített film csak 2008
utolsó negyedévében jelenik meg a kijelölt
európai országokban – többek között
hazánkban is – a Nespresso Club tagjai különleges
kiváltságban részesülnek: az interneten
keresztül ők már a nyilvános bemutató
előtt exkluzív tartalmakhoz férhetnek hozzá a
www.nespresso.com weboldalon. Itthon októberben indul a
nyomtatott sajtó kampánya, Sam Jones neves fotográfus
munkáinak felhasználásával.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >Régiók Kincsei – hazai finomságok a SPAR polcain
Hazai kistermelők piacra jutását segíti a SPAR Magyarország a Régiók…
Tovább olvasom >