„Nespresso, What Else?”- Ismét George Clooney-val
A harmadik, Guy Ritchie által rendezett reklámfilmben a színész kedvenc Grand Cru kávéi játsszák a főszerepet.
Az Oscar-díjas Nespresso-rajongó
George Clooney harmadszor is elvállalta a márka
nagykövetének szerepét a Milánóban
készült új Nespresso klipben. Bár a párizsi
McCann WorldGroup által készített film csak 2008
utolsó negyedévében jelenik meg a kijelölt
európai országokban – többek között
hazánkban is – a Nespresso Club tagjai különleges
kiváltságban részesülnek: az interneten
keresztül ők már a nyilvános bemutató
előtt exkluzív tartalmakhoz férhetnek hozzá a
www.nespresso.com weboldalon. Itthon októberben indul a
nyomtatott sajtó kampánya, Sam Jones neves fotográfus
munkáinak felhasználásával.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >