Nescafé új, limitált kiadású habos kávéival örvendezteti meg a rajongókat
A Nescafé két ikonikus és szeretett csokoládémárkával, az Aero Pepperminttel és a Quality Street Green Triangle-lal együttműködve új, limitált kiadású habos kávékat hoz forgalomba.
Az Aero Peppermint Mocha és a Quality Street Green Triangle Mocha csatlakozik a népszerű Aero Golden Honeycomb Mochához, amely a Nescafé együttműködési sorozatának bővítéseként jelenik meg. Egy ínycsiklandó élvezet a következő kávészünetedhez!
Mindkét kávé friss tej, ivócsokoládé és luxusmenta vagy mogyoró ízjegyek felhasználásával készül, hogy tökéletesen megalkotott habos kávékat kínáljon. Ráadásul mindössze 78 kalóriát tartalmaznak bögrénként, vegetáriánusok számára is alkalmasak, és nem tartalmaznak mesterséges aromákat.
Ingrid Hayes, a Nestlé UK & Ireland Nescafé Oldható Kávé Marketing Igazgatója így nyilatkozott:
„Örömmel tölt el minket, hogy két ikonikus csokoládémárkánkkal is együttműködhetünk. Ezek a kávék egyesítik a Nescafé szeretett ízeit az Aero Peppermint és a Quality Street Green Triangle klasszikus ízvilágával. Izgatottan várjuk, hogy ezeket a kényeztető és egyedi élményeket eljuttathassuk a kávérajongókhoz.”
A Nescafé Aero Peppermint Mocha és a Nescafé Quality Street Green Triangle Mocha június 19-től lesznek elérhetők az üzletekben!
Kapcsolódó cikkeink
Túlteljesítette a Nescafé a regeneratív gazdálkodásból származó kávébeszerzéssel kapcsolatos célját
A Nestlé nemrégiben bejelentette, hogy a Nescafé márka 2023-ban a…
Tovább olvasom >Európába is megérkezett a Nescafé Espresso koncentrátum
Európában is bevezette a Nescafé Espresso Concentrated termékcsaládot a Nestlé,…
Tovább olvasom >15 millió eurót invesztál spanyol kávégyárába a Nestlé
15 millió eurós beruházást jelentett be spanyolországi Girona gyárában a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy István: jó minőségű dinnyével indul a magyar dinnyeszezon
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >