Nescafé új, limitált kiadású habos kávéival örvendezteti meg a rajongókat
A Nescafé két ikonikus és szeretett csokoládémárkával, az Aero Pepperminttel és a Quality Street Green Triangle-lal együttműködve új, limitált kiadású habos kávékat hoz forgalomba.
Az Aero Peppermint Mocha és a Quality Street Green Triangle Mocha csatlakozik a népszerű Aero Golden Honeycomb Mochához, amely a Nescafé együttműködési sorozatának bővítéseként jelenik meg. Egy ínycsiklandó élvezet a következő kávészünetedhez!
Mindkét kávé friss tej, ivócsokoládé és luxusmenta vagy mogyoró ízjegyek felhasználásával készül, hogy tökéletesen megalkotott habos kávékat kínáljon. Ráadásul mindössze 78 kalóriát tartalmaznak bögrénként, vegetáriánusok számára is alkalmasak, és nem tartalmaznak mesterséges aromákat.
Ingrid Hayes, a Nestlé UK & Ireland Nescafé Oldható Kávé Marketing Igazgatója így nyilatkozott:
„Örömmel tölt el minket, hogy két ikonikus csokoládémárkánkkal is együttműködhetünk. Ezek a kávék egyesítik a Nescafé szeretett ízeit az Aero Peppermint és a Quality Street Green Triangle klasszikus ízvilágával. Izgatottan várjuk, hogy ezeket a kényeztető és egyedi élményeket eljuttathassuk a kávérajongókhoz.”
A Nescafé Aero Peppermint Mocha és a Nescafé Quality Street Green Triangle Mocha június 19-től lesznek elérhetők az üzletekben!
Kapcsolódó cikkeink
Újrahasznosítható papír utántöltő csomagot vezet be a Nescafé Írországban
Bevezette az ír piacon a Nescafé az első papír utántöltő…
Tovább olvasom >100 millió dollárból bővíti kávégyártó kapacitását a Nestlé Vietnámban
A beruházásból a vállalat a déli Đồng Nai tartományban működő…
Tovább olvasom >Márkák a ringben
Csütörtök délután Tolnai Gábor, a Kantar Hoffmann divízióigazgatója „Brand Footprint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Máté Krisztina: „A fontos dolgokat nem lehet utólag pótolni”
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja Az üzleti élet szereplői…
Tovább olvasom >Tisztségviselőket választottak az MMSZ-tagok
A Magyar Marketing Szövetség május 15-ei éves közgyűlésén új Elnökséget,…
Tovább olvasom >AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon,…
Tovább olvasom >