Népszerűek a magas rosttartalmú ételek
A Datamonitor kutatóintézet adatai szerint egyre nő a magas rosttartalmú élelmiszerek aránya az amerikai kereskedelemben.
A Datamonitor Termékvonal
analízise szerint 2006 és 2008 között
jelentős előrelépés történt a magas
rosttartalmú élelmiszerek forgalmazásában.
Miután olyan nagy cégek, mint a PepsiCo, a Kraft, a
Campbell Soup, a Kellogg és a Danone is elkötelezettséget
vállalt az egészségesebb termékek
kifejlesztésében, a magas rosttartalmú
élelmiszerek aránya két év alatt 5,2-ről
6,3 százalékra nőtt az Egyesült Államokban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Sokkal többen mondanának fel, mint tavaly, ha megszűnne a home office
A munkavállalók túlnyomó többsége távmunka-párti, és egyre többen is végeznék…
Tovább olvasom >10 bevált stratégia a munkavállalók motivációjának növelésére
A munkavállalói motiváció a szervezeti siker egyik kulcsa: közvetlenül befolyásolja…
Tovább olvasom >