Népszerűek a magas rosttartalmú ételek
A Datamonitor kutatóintézet adatai szerint egyre nő a magas rosttartalmú élelmiszerek aránya az amerikai kereskedelemben.
A Datamonitor Termékvonal
analízise szerint 2006 és 2008 között
jelentős előrelépés történt a magas
rosttartalmú élelmiszerek forgalmazásában.
Miután olyan nagy cégek, mint a PepsiCo, a Kraft, a
Campbell Soup, a Kellogg és a Danone is elkötelezettséget
vállalt az egészségesebb termékek
kifejlesztésében, a magas rosttartalmú
élelmiszerek aránya két év alatt 5,2-ről
6,3 százalékra nőtt az Egyesült Államokban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Lassan elfogynak a sarki kisboltok: 22 ezer bolt tűnt el négy év alatt
2024 végére több mint 5200 kiskereskedelmi üzlet szűnt meg Magyarországon…
Tovább olvasom >