Népszerűek a magas rosttartalmú ételek
A Datamonitor kutatóintézet adatai szerint egyre nő a magas rosttartalmú élelmiszerek aránya az amerikai kereskedelemben.
A Datamonitor Termékvonal
analízise szerint 2006 és 2008 között
jelentős előrelépés történt a magas
rosttartalmú élelmiszerek forgalmazásában.
Miután olyan nagy cégek, mint a PepsiCo, a Kraft, a
Campbell Soup, a Kellogg és a Danone is elkötelezettséget
vállalt az egészségesebb termékek
kifejlesztésében, a magas rosttartalmú
élelmiszerek aránya két év alatt 5,2-ről
6,3 százalékra nőtt az Egyesült Államokban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Népszerűek az önkiszolgáló kasszák a német fiatalok körében
A KPMG és EHI Retail Institute új tanulmánya szerint Németországban…
Tovább olvasom >A Balkánon vett sütőipari vállalatot a Grupo Bimbo
A világ legnagyobb sütőipari cége, a mexikói Grupo Bimbo felvásárolta…
Tovább olvasom >