Népszerű az OTP Széchenyi Pihenőkártya
Az OTP Széchenyi Pihenőkártya (SZÉP) alig két hónapos működése alatt több mint 600 elfogadóhellyel kötöttek partneri szerződést, eddig több mint 100 munkáltató hozzávetőleg 700 kártyát osztott ki a dolgozók között.
Róth Lajos, az OTP Pénztárszolgáltató Zrt. vezérigazgatója a SZÉP kártya bevezetését követő első két hónap tapasztalatiról szóló keddi háttérbeszélgetésen elmondta, hogy az eddigi két kártyahasználati lehetőség (POS-terminál, webshop) mellett egy újabbat indítottak el: a szállásadók a SZÉP kártya saját honlapján is bejelentkezhetnek egy virtuális pénztárba.
Úgy fogalmazott: nagy áttörésre idén nem számítanak, hiszen a SZÉP kártya a tervekkel ellentétben nem az év elején, hanem az év közepén jelent meg a piacon, akkor, amikor a cégek többsége már felosztotta a cafetéria-elemeket a dolgozók között. Idén a hátteret, infrastruktúrát építik tovább, azért hogy az elfogadóhelyek számát több ezerre tudják növelni – emelte ki.
A vezérigazgató becslése szerint a kártyára dolgozónként hozzávetőleg 50 ezer forintnyi összeget töltenek fel a munkáltatók.
Elmondta még, hogy a beruházás elindítására egyelőre pár 10 millió forintot költöttek, és további 100 millió forintos kiadással számolnak.
Fodor Imre, a SZÉP kártya hálózatának kiépítéséért felelős vezető tanácsadó azt emelte ki, hogy a harmadik kártyahasználati lehetőséget, a virtuális számlát azon szállásadók számára fejlesztették ki, akik ugyan rendelkeznek internetes kapcsolattal, de náluk nincs lehetőség online szállásfoglalásra. A SZÉP kártya használata az OTP oldalán egyszerűen, biztonságosan megoldható – közölte.
Mint mondta, eddig 600 elfogadóhellyel kötöttek szerződést, a reményeik szerint ez a szám év végére 8 ezret is elérheti. Kérdésre válaszolva beszélt arról is, hogy a több mint 600 elfogadóhely 10 százaléka van Budapesten, a többi vidéken.
A SZÉP kártya egy elektronikus utalvány, amely a cafetéria-rendszerben az üdülési csekket váltja fel- közli az MTI.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Eladták a Hot Ones-t gyártó First We Feast stúdiót – Soros György cége is az új tulajdonosok között
A Buzzfeed 82,5 millió dollárért (több mint 32 milliárd forintért)…
Tovább olvasom >Kemény leánybúcsúk kelléke – A nap videója
És még a mixer is cifrázza! A videóért katt a…
Tovább olvasom >