Népszerű a melegutalvány
2003-ban 300 ezer, 2007-ben pedig már 570 ezer fõ kapott melegutalványt, derül ki a GKI Gazdaságkutató Zrt. és a Szonda Ipsos étkezési utalványok gazdasági, társadalmi hatásairól végzett kutatásából.
A versenyszféra munkáltatói 2007 elején dolgozóik 58
százalékát részesítették hideg és 18 százalékát meleg étkezési utalványban. A
meleg étkezési utalvány jelenleg a bruttó átlagkeresetek 6,4 százalékát éri el.
A munkavállalók 65 százaléka fogyaszt munkanapokon meleg ebédet, közülük 32
százalék eszik a munkahelyén vagy annak környékén található étteremben. Az
étkezési utalványt elfogadó vendéglátóhelyek 75 százaléka 2003-2007 között
döntött az étkezési utalvány elfogadásáról. Az érintett vendéglátók közel 80
százaléka szerint megéri jeggyel foglalkozni. 2002-2006 között az étkezési uta
lványok elfogadásában érdekelt vendéglátó-ipari szakágazatok alkalmazottainak
száma 12,7 százalékkal emelkedett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >