Népszerű a melegutalvány
2003-ban 300 ezer, 2007-ben pedig már 570 ezer fõ kapott melegutalványt, derül ki a GKI Gazdaságkutató Zrt. és a Szonda Ipsos étkezési utalványok gazdasági, társadalmi hatásairól végzett kutatásából.
A versenyszféra munkáltatói 2007 elején dolgozóik 58
százalékát részesítették hideg és 18 százalékát meleg étkezési utalványban. A
meleg étkezési utalvány jelenleg a bruttó átlagkeresetek 6,4 százalékát éri el.
A munkavállalók 65 százaléka fogyaszt munkanapokon meleg ebédet, közülük 32
százalék eszik a munkahelyén vagy annak környékén található étteremben. Az
étkezési utalványt elfogadó vendéglátóhelyek 75 százaléka 2003-2007 között
döntött az étkezési utalvány elfogadásáról. Az érintett vendéglátók közel 80
százaléka szerint megéri jeggyel foglalkozni. 2002-2006 között az étkezési uta
lványok elfogadásában érdekelt vendéglátó-ipari szakágazatok alkalmazottainak
száma 12,7 százalékkal emelkedett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: augusztusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,4, az előző havit 0,8 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: nő a vásárlóerő, bővül a kiskereskedelem – a családi adócsökkentések és a nyugdíjasok élelmiszerutalványa tovább erősítik a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >