Népszerű a melegutalvány
2003-ban 300 ezer, 2007-ben pedig már 570 ezer fõ kapott melegutalványt, derül ki a GKI Gazdaságkutató Zrt. és a Szonda Ipsos étkezési utalványok gazdasági, társadalmi hatásairól végzett kutatásából.
A versenyszféra munkáltatói 2007 elején dolgozóik 58
százalékát részesítették hideg és 18 százalékát meleg étkezési utalványban. A
meleg étkezési utalvány jelenleg a bruttó átlagkeresetek 6,4 százalékát éri el.
A munkavállalók 65 százaléka fogyaszt munkanapokon meleg ebédet, közülük 32
százalék eszik a munkahelyén vagy annak környékén található étteremben. Az
étkezési utalványt elfogadó vendéglátóhelyek 75 százaléka 2003-2007 között
döntött az étkezési utalvány elfogadásáról. Az érintett vendéglátók közel 80
százaléka szerint megéri jeggyel foglalkozni. 2002-2006 között az étkezési uta
lványok elfogadásában érdekelt vendéglátó-ipari szakágazatok alkalmazottainak
száma 12,7 százalékkal emelkedett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szárazság, technológiai verseny és összefogás: beindult a hazai dinnyeszezon
Komoly kihívások közepette indul a 2025-ös magyar dinnyeszezon: a csapadékhiány,…
Tovább olvasom >Romló, de a nemzetgazdasági átlagnál jobb konjunktúra a turizmusban
2025. júniusban a turisztikai cégek 70%-a szolgáltatási árainak növekedéséről számolt…
Tovább olvasom >Áremelkedés, exportcsökkenés, új fogyasztói szokások – így alakult a baromfi- és tojáspiac 2025 első felében
Látványos változások jellemezték 2025 első félévét a hazai baromfi- és…
Tovább olvasom >