Népszerű a Campari
Nőtt a Campari bevétele és profitja is az idei első félévben, mert a fogyasztás olyan ütemben bővült, hogy ellensúlyozni tudta a nyersanyagok drágulását.
A mintegy 40-féle márkás italt forgalmazó olasz vállalat szerdai közlése szerint az adózott eredmény 15,2 százalékkal 69,3 millió euróra nőtt az első hat hónapban az egy évvel korábbihoz képest, a bevétel 16,7 százalékkal 515,7 millió euróra emelkedett.
A társaság némi ingadozásra számít a következő negyedévekben, de alapvetően optimista az év egészére vonatkozóan.
Az egyik fő versenytárs, a Pernod Ricard – amely a világ második legnagyobb italforgalmazója a Diageo után – nemrégiben módosította felfelé idei profitelőrejelzését az Egyesült Államok és Kelet-Európa piacain tapasztalható javuló tendenciának köszönhetően – közli az mfor.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >