Népszerű a Campari
Nőtt a Campari bevétele és profitja is az idei első félévben, mert a fogyasztás olyan ütemben bővült, hogy ellensúlyozni tudta a nyersanyagok drágulását.
A mintegy 40-féle márkás italt forgalmazó olasz vállalat szerdai közlése szerint az adózott eredmény 15,2 százalékkal 69,3 millió euróra nőtt az első hat hónapban az egy évvel korábbihoz képest, a bevétel 16,7 százalékkal 515,7 millió euróra emelkedett.
A társaság némi ingadozásra számít a következő negyedévekben, de alapvetően optimista az év egészére vonatkozóan.
Az egyik fő versenytárs, a Pernod Ricard – amely a világ második legnagyobb italforgalmazója a Diageo után – nemrégiben módosította felfelé idei profitelőrejelzését az Egyesült Államok és Kelet-Európa piacain tapasztalható javuló tendenciának köszönhetően – közli az mfor.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >