Népszerű a Campari
Nőtt a Campari bevétele és profitja is az idei első félévben, mert a fogyasztás olyan ütemben bővült, hogy ellensúlyozni tudta a nyersanyagok drágulását.
A mintegy 40-féle márkás italt forgalmazó olasz vállalat szerdai közlése szerint az adózott eredmény 15,2 százalékkal 69,3 millió euróra nőtt az első hat hónapban az egy évvel korábbihoz képest, a bevétel 16,7 százalékkal 515,7 millió euróra emelkedett.
A társaság némi ingadozásra számít a következő negyedévekben, de alapvetően optimista az év egészére vonatkozóan.
Az egyik fő versenytárs, a Pernod Ricard – amely a világ második legnagyobb italforgalmazója a Diageo után – nemrégiben módosította felfelé idei profitelőrejelzését az Egyesült Államok és Kelet-Európa piacain tapasztalható javuló tendenciának köszönhetően – közli az mfor.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >