Népszerű a Campari
Nőtt a Campari bevétele és profitja is az idei első félévben, mert a fogyasztás olyan ütemben bővült, hogy ellensúlyozni tudta a nyersanyagok drágulását.
A mintegy 40-féle márkás italt forgalmazó olasz vállalat szerdai közlése szerint az adózott eredmény 15,2 százalékkal 69,3 millió euróra nőtt az első hat hónapban az egy évvel korábbihoz képest, a bevétel 16,7 százalékkal 515,7 millió euróra emelkedett.
A társaság némi ingadozásra számít a következő negyedévekben, de alapvetően optimista az év egészére vonatkozóan.
Az egyik fő versenytárs, a Pernod Ricard – amely a világ második legnagyobb italforgalmazója a Diageo után – nemrégiben módosította felfelé idei profitelőrejelzését az Egyesült Államok és Kelet-Európa piacain tapasztalható javuló tendenciának köszönhetően – közli az mfor.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új, innovatív növényvédőszer csomagolás a Syngentától
A Syngenta 2019-ben csatlakozott ahhoz a széleskörű iparági összefogáshoz, mely…
Tovább olvasom >A Continental Csoport autóipari szektora a jövőben Aumovio néven folytatja tevékenységét
A Continental Csoport Automotive szektora az Auto Shanghai kiállításon jelentette…
Tovább olvasom >Jelentős megtakarítást tesznek lehetővé a SPAR újrahasznosítási megoldásai
nnovatív kezdeményezéseket indított fenntarthatósági törekvéseivel összhangban az újrahasznosítás területén a…
Tovább olvasom >