Nemzetközi Utazáskiállítás: ezek az új trendek a turizmusban
A pandémia után kezd magához térni a nemzetközi turizmus, a Nemzetközi Utazáskiállítás Londonban a szakma több ezer képviselője volt jelen.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/11/Ke%CC%81pernyo%CC%8Bfoto%CC%81-2022-11-20-13.44.59.png)
Élmény alapú turizmus indul
„Lassan az ezredfordulón születettek lesznek a legjobban keresők, és ők nem csak célállomást, hanem élményeket is akarnak vásárolni. Miközben a célállomások maradnak, egyre inkább az lesz a kérdés, mit lehet ott csinálni”
– mondta az Euronewsnak Juliette Losardo, a World Tourism Market kiállításigazgatója.
A Fülöp-szigetek olyan dolgok köré épít egyedi élményeket, mint a búvárkodás, környezetvédelmi és oktatási funkciókkal kiegészítve.
„Nemcsak arról van szó, hogy idejönnek búvárkodni, két nap merülés, esetleg éjszakai búvárkodás, hanem azt akartuk, hogy legyenek tisztító célú merülések is. Jöjjenek és segítsenek megtisztítani a vizet, és közben persze lehetőség van vízalatti fotózásra is az Instagram-képekhez, mert ezt szeretik az emberek. Utána pedig szeretnénk a tengeri élővilág történetét is elmesélni”
– magyarázta Margarita Montemayor Nograles, a Fülöp-szigeteki turisztikai testület vezetője.
Szaúd-Arábiában az egyre növekvő turizmus képviselői azt mondják: az élményutazások szerelmeseinek elérése az életmódjuk megértésén múlik.
„Ha a K-popért rajongunk, mindegy, hogy Rijádban vagy Párizsban élünk, egy közösséghez tartozunk. Ugyanígy a gasztroturisták, a vásárlásmániások, mind egy-egy digitális közösség tagjai. Szerintem a turizmus megközelítésének jövője, ha megértjük és megcélozzuk az emberek mögött álló közösségeket. Ez a szenvedélyvezérelt utazás”
fogalmazott Fahd Hamidaddin, a szaúdi turisztikai hatóság vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
VIMOSZ: optimizmus a turisztikai szektorban
Kitartó optimizmus jellemzi a magyarországi turisztikai szektort, az ágazat szereplői…
Tovább olvasom >Balatoni Turizmus Szövetség: Pokol van a Balaton partján
A Balatoni Turizmus Szövetség (BTSZ) közleményben hívta fel a figyelmet…
Tovább olvasom >Mi a drágább? A horvát tengerpart vagy a Balaton?
A magyarok körében Horvátország évek óta az egyik legkedveltebb nyári…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >