Nemzetközi termékmenedzserek a piackutató cégnél

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 05. 13. 11:42

Új pozíciót hozott létre nemzetközi szinten a Gemius online piackutató cég: a nemzetközi termékmenedzserek feladata, hogy az új értékesítési stratégia keretében több piacon támogassák a kiemelt termékeket.

A feladatok között szerepel a termékek bemutatása új piacokon, a tendereken való részvétel koordinálása, az iparági szervezetekkel való egyeztetés, az ügyfélkapcsolatok támogatása, illetve a kutatás-fejlesztés irányítása is.

A vezető terméknek számító gemiusAudience közönségmérést mostantól háromfős csapat képviseli: Filip Pieczyński, a Gemius alelnöke, Krystyna Bębenek és Lauris Lietavietis. Számukra az egyik prioritás a kutatás továbbfejlesztése a multimédia tartalmak mérésének irányába.


Emellett a gemiusDirectEffect ügynökségi hirdetéskiszolgáló rendszer és az AdOcean tartalomszolgáltatói hirdetéskiszolgáló rendszer kapott külön termékmenedzsert. Előbbiért Ács Tamás korábbi magyarországi, utóbbiért pedig Toms Panders korábbi lett országmenedzser felel.

A Gemius további tervei között szerepel, hogy a jövőben saját termékmenedzsert kapnak majd a weboldal-központú kutatási termékek is.

Kapcsolódó cikkeink