Nemzetközi termékmenedzserek a piackutató cégnél
Új pozíciót hozott létre nemzetközi szinten a Gemius online piackutató cég: a nemzetközi termékmenedzserek feladata, hogy az új értékesítési stratégia keretében több piacon támogassák a kiemelt termékeket.
A feladatok között szerepel a termékek bemutatása új piacokon, a tendereken való részvétel koordinálása, az iparági szervezetekkel való egyeztetés, az ügyfélkapcsolatok támogatása, illetve a kutatás-fejlesztés irányítása is.
A vezető terméknek számító gemiusAudience közönségmérést mostantól háromfős csapat képviseli: Filip Pieczyński, a Gemius alelnöke, Krystyna Bębenek és Lauris Lietavietis. Számukra az egyik prioritás a kutatás továbbfejlesztése a multimédia tartalmak mérésének irányába.
Emellett a gemiusDirectEffect ügynökségi hirdetéskiszolgáló rendszer és az AdOcean tartalomszolgáltatói hirdetéskiszolgáló rendszer kapott külön termékmenedzsert. Előbbiért Ács Tamás korábbi magyarországi, utóbbiért pedig Toms Panders korábbi lett országmenedzser felel.
A Gemius további tervei között szerepel, hogy a jövőben saját termékmenedzsert kapnak majd a weboldal-központú kutatási termékek is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >