Nemzetközi termékmenedzserek a piackutató cégnél
Új pozíciót hozott létre nemzetközi szinten a Gemius online piackutató cég: a nemzetközi termékmenedzserek feladata, hogy az új értékesítési stratégia keretében több piacon támogassák a kiemelt termékeket.
A feladatok között szerepel a termékek bemutatása új piacokon, a tendereken való részvétel koordinálása, az iparági szervezetekkel való egyeztetés, az ügyfélkapcsolatok támogatása, illetve a kutatás-fejlesztés irányítása is.
A vezető terméknek számító gemiusAudience közönségmérést mostantól háromfős csapat képviseli: Filip Pieczyński, a Gemius alelnöke, Krystyna Bębenek és Lauris Lietavietis. Számukra az egyik prioritás a kutatás továbbfejlesztése a multimédia tartalmak mérésének irányába.
Emellett a gemiusDirectEffect ügynökségi hirdetéskiszolgáló rendszer és az AdOcean tartalomszolgáltatói hirdetéskiszolgáló rendszer kapott külön termékmenedzsert. Előbbiért Ács Tamás korábbi magyarországi, utóbbiért pedig Toms Panders korábbi lett országmenedzser felel.
A Gemius további tervei között szerepel, hogy a jövőben saját termékmenedzsert kapnak majd a weboldal-központú kutatási termékek is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >