Nemzetközi terjeszkedésbe kezdett a POP-Rafinanz vállalatcsoport
A Rafinanz egy évvel ezelőtt az Airport Promotion Agencies (APA) egyetlen kelet-európai tagja lett.
A vállalatcsoport 2007-ben
elérte a 2,5 milliárdos forgalmat. A progresszív
forgalomnövekedés, illetve a nemzetközi terjeszkedés
a vállalatcsoport irányításának
alapvető átszervezését igényli.
A Rafinanz 1999-ben kötött
szerződést a Heinemann Magyar Duty Free Kft-vel (a BUD travel
retail üzemeltetője), melynek azóta kizárólagos
promóciós partnere. A cég a budapestin kívül
több repülőtéren folytathatja a Ferihegyen már
sikerrel kivitelezett promóciókat is. Ilyenek voltak a
prágai reptéren idén folytatott Bacardi és
BAT promóciók. A cég vegyes vállalatot
hozott létre a London Heathrow, Gatwick és Stansted
reptereken folyó promóciók lebonyolítására.
A közös projektben naponta átlagosan 30 hostess
dolgozik olyan ügyfeleknek, mint a Dior, a Coty, a Bobby Brown,
a World Duty Free, a Chanel, a Victoria Secret, az Armani valamint a
L’oreal.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >