Nemzetközi terjeszkedésbe kezdett a POP-Rafinanz vállalatcsoport
A Rafinanz egy évvel ezelőtt az Airport Promotion Agencies (APA) egyetlen kelet-európai tagja lett.
A vállalatcsoport 2007-ben
elérte a 2,5 milliárdos forgalmat. A progresszív
forgalomnövekedés, illetve a nemzetközi terjeszkedés
a vállalatcsoport irányításának
alapvető átszervezését igényli.
A Rafinanz 1999-ben kötött
szerződést a Heinemann Magyar Duty Free Kft-vel (a BUD travel
retail üzemeltetője), melynek azóta kizárólagos
promóciós partnere. A cég a budapestin kívül
több repülőtéren folytathatja a Ferihegyen már
sikerrel kivitelezett promóciókat is. Ilyenek voltak a
prágai reptéren idén folytatott Bacardi és
BAT promóciók. A cég vegyes vállalatot
hozott létre a London Heathrow, Gatwick és Stansted
reptereken folyó promóciók lebonyolítására.
A közös projektben naponta átlagosan 30 hostess
dolgozik olyan ügyfeleknek, mint a Dior, a Coty, a Bobby Brown,
a World Duty Free, a Chanel, a Victoria Secret, az Armani valamint a
L’oreal.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >