Nemzetközi sikert aratott termékeivel Párizsban a Kőröstej
Több ezer látogatót és több mint kétszáz szakmai érdeklődőt vonzott a Kőröstej vállalatcsoport egyedi, látványos standja a SIAL Párizsi Nemzetközi Élelmiszeripari Szakkiállításon. A Magyarországot sajtgyártóként egyedül képviselő cégcsoport a több mint 60-féle sajt mellett figyelemfelkeltő és innovatív újdonságokat is bemutatott, melyek nagy feltűnést és elismerést arattak a nemzetközi közönség körében.
A 40 országba mintegy 300-féle terméket szállító Kőröstej vállalatcsoport élen jár a magyar sajtok külföldi népszerűsítésében. Az egyik legaktívabb a magyar gyártók közül, mindig egyedi megjelenés formájában ismerteti meg termékeit a legnagyobb élelmiszeripari világrendezvények közönségével. Emellett rendszeresen lepik meg újdonságokkal is a látogatókat. Ez alkalommal az új Hajdú GYROS sajttal keltett nagy feltűnést a magyar stand a sajt szekcióban, hiszen hasonló termékkel ez idáig még egyetlen sajtgyártó sem jelentkezett a piacon.
A világújdonságnak számító különlegességet elsőként Párizsban mutatta be a Kőröstej. Az innovatív termék a gyros húsok helyettesítője, ami ráadásul a grillen is ugyanúgy viselkedik, mint a húsok, semmilyen különleges előkészítést vagy kezelést nem igényel. Alapanyaga a sajtolimpián aranyérmet nyert Hajdú grill sajt. A fejlesztés során ennek receptjét és gyártási technológiáját alakították át úgy, hogy 7 kg-os tömbökben is lehessen sütni függőleges gyrosznyárson. Ez a Halloumi típusú sajt hő hatására nem olvad, viszont szépen pirul, íze kellemesen sós. Az egyedülálló sajt látványával, illatával vonzotta a látogatókat, az érdeklődők tesztelhették is a finomságot, mely nagy sikert aratott a kóstolók között. Az íz mellett az ötletet is díjazták, sokan jegyezték meg, hogy az egész sajt szekció egyik leginnovatívabb újdonságával találkoztak a rendezvény során. A kiállítás alatt több mint 25 kg sajtból sütött gírosz fogyott el a magyar standnál.
„Feltűnő, hogy a hagyományos piacainknak számító európai és közel-keleti érdeklődők mellett egyre több távol-keleti, ázsiai, latin-amerikai és afrikai kereskedő keres fel minket, érdeklődik a sajtjaink iránt, köztük a legjelentősebb disztribútorok is. Az újdonságainkban is nagyon bízunk, hiszen ma már minden piacon kifejezetten keresik is az ilyen különleges megoldásokat” – mondta el Dr. Riad Naboulsi, a Kőröstej Csoport tulajdonosa.
A SIAL Párizsi Nemzetközi Élelmiszeripari Szakkiállítás a világ egyik legnagyobb és legrangosabb nemzetközi élelmiszeripari kiállítása, mely idén 2016. október 17-20. között került megrendezésre 105 országból érkező 7000 kiállító és 155 000 látogató részvételével. A Kőröstej teljes termékkörével sok-sok éve saját, látványos standdal van jelen a nagyszabású szakmai szemlén, ahol a magyar és nemzetközi specialitásoktól kezdve a közel-keleti különlegességekig mutatja be sajtválasztékát.
Kapcsolódó cikkeink
A vártakon túl
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható. Minden évben…
Tovább olvasom >3000 tonna sajtot exportált tavaly a svájci Lidl
Több mint 3000 tonna sajtot exportált a svájci Lidl 2023-ban,…
Tovább olvasom >Hajdú tejszínes krémsajt visszazárható üvegben
Ez az új, selymes állagú krémsajt valódi különlegesség. Miközben minősége…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >