Nemzetközi kozmetikai szakvásár Düsseldorfban
A szépség- és különösen a bőrápolás új lehetőségei állnak a „Beauty International“ kozmetikai szakvásár középpontjában, Düsseldorfban, 2010. március 26-28. között.
Az eddigi jelentkezések alapján várhatóan 1200 cég illetve márka állít ki, és szokás szerint 50 ezer szakmai látogatóra számítanak a rendezők.
A kiállítók fele kimondottan új kozmetikai termékeket, technikákat mutat be. Kínálatuk egyrészt az igényes bőrápolóktól az innovatív bőrtisztítókig, másrészt a natúr kozmetikai újdonságoktól a trendi make-up termékekig, illetve technikai eszközökig terjed.
A „Beuty International“ népszerű rendezvényei közé tartozik a nemzetközi make-up verseny. 15 ország kozmetikusainak a „vörös szőnyeg“ témához kell kreálniuk make-up-ot.
A köröm szektor olyan gyorsan növekszik, hogy most először két csarnokot is igénybe vesz az ott bemutatkozó 170 cég és márka. Új kéz- és körömápolási koncepciókat mutatnak be, aktuális köröm-trendeket, technikákat, valamint a köröm művészetének érdekességeit.
Az érdeklődők már most interneten is megvásárolhatják a belépőjegyet és a katalógust: a napi jegy 30,- EUR-ba, a kétnapos belépőjegy 45,- EUR-ba, a katalógus pedig 5,- EUR-ba kerül. A belépőjegyekkel ingyenesen lehet használni a düsseldorfi és a kölni közlekedési vállalat közösségi közlekedési eszközeit a vásár idején.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >