Nemzetközi kozmetikai szakvásár Düsseldorfban
A szépség- és különösen a bőrápolás új lehetőségei állnak a „Beauty International“ kozmetikai szakvásár középpontjában, Düsseldorfban, 2010. március 26-28. között.
Az eddigi jelentkezések alapján várhatóan 1200 cég illetve márka állít ki, és szokás szerint 50 ezer szakmai látogatóra számítanak a rendezők.
A kiállítók fele kimondottan új kozmetikai termékeket, technikákat mutat be. Kínálatuk egyrészt az igényes bőrápolóktól az innovatív bőrtisztítókig, másrészt a natúr kozmetikai újdonságoktól a trendi make-up termékekig, illetve technikai eszközökig terjed.
A „Beuty International“ népszerű rendezvényei közé tartozik a nemzetközi make-up verseny. 15 ország kozmetikusainak a „vörös szőnyeg“ témához kell kreálniuk make-up-ot.
A köröm szektor olyan gyorsan növekszik, hogy most először két csarnokot is igénybe vesz az ott bemutatkozó 170 cég és márka. Új kéz- és körömápolási koncepciókat mutatnak be, aktuális köröm-trendeket, technikákat, valamint a köröm művészetének érdekességeit.
Az érdeklődők már most interneten is megvásárolhatják a belépőjegyet és a katalógust: a napi jegy 30,- EUR-ba, a kétnapos belépőjegy 45,- EUR-ba, a katalógus pedig 5,- EUR-ba kerül. A belépőjegyekkel ingyenesen lehet használni a düsseldorfi és a kölni közlekedési vállalat közösségi közlekedési eszközeit a vásár idején.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >