Magazin: Nemzetközi Élelmiszeripari és HoReCa Szakkiállítás
Februárban negyedik alkalommal gyűlik össze a teljes szakma az élelmiszeripar, pék- és cukrászipar, szálloda- és vendéglátóipar, csomagolóipar és gasztronómia területéről a régió legjelentősebb fórumán, a Sirha Budapesten.
A kétévente megrendezésre kerülő esemény legutóbb 21 500 szakmai látogatót vonzott a Hungexpo Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központba, hogy szakmai kapcsolatokat építsenek, megismerjék a legfrissebb iparági trendeket, beszélgetéseken vegyenek részt a szakmák kiemelkedő képviselőivel, fejlesszék vállalkozásukat, inspirálódjanak.
A kiállítás az első, 2014-es megrendezése óta folyamatosan növekszik mind kiállítói területben – 2018 óta már két pavilonban várja a szakembereket –, mind szakmai programokban, amelyeket a szervezők folyamatosan megújítanak, hogy minél relevánsabb tapasztalattal távozhassanak az érdeklődők, mind pedig látogatószámban, ami két éve 7,5%-kal nőtt.
A Sirha Budapest mint szakkiállítás fontos fóruma a kapcsolatépítésnek, amit egy félnapos üzleti találkozó rendezvénnyel is támogatnak a szervezők. A European Enterprise Network és PRIMOM Alapítvány eseményén előzetes regisztráció után vehetnek részt a szakemberek. Ezen legutóbb 138 résztvevő, összesen 93 találkozón vett részt, melyeknek 53%-a volt nemzetközi. Természetesen a korábban megszokott időpont-egyeztetési lehetőség is elérhető lesz a látogatók számára. A Sirha mindemellett újra rendkívül széles programkínálattal várja a szakmai érdeklődőket, köztük olyan új, nagy múltú nemzetközi versennyel, amelynek először ad otthont a kiállítás.
A szakma képviselői a megszokott módon a Sirha Budapest honlapján regisztrálhatnak a díjmentes részvételért.
A kiállítás kiemelt szakmai partnere a Metro Kereskedelmi Kft., kiemelt médiatámogatója a Trade magazin. //
Kapcsolódó cikkeink
Folyamatosak a pályázati döntések a jelenlegi agrártámogatási ciklusban
A jelenlegi agrártámogatási ciklusban folyamatosak a pályázati döntések – mondta…
Tovább olvasom >Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >Nyitott portákkal várják a fogyasztókat a kistermelő
Országszerte kinyitják kapuikat a fogyasztók előtt a hazai kistermelők. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvannak a Fenntarthatóság szimbóluma idei díjazottjai
A Trade magazin hatodszor hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A…
Tovább olvasom >Eltérően értelmezi a versenyhivatal vizsgálatainak eredményeit a kereskedelmi szövetség és a versenyhatóság
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) szerint a Gazdasági Versenyhivatal (GVH)…
Tovább olvasom >Rovaralapú élelmiszerek: miért nem váltják le a hagyományos húsokat?
Bár az utóbbi években a rovartenyésztést a hagyományos hústermelés környezetbarát…
Tovább olvasom >