Magazin: Nemzetközi Élelmiszeripari és HoReCa Szakkiállítás
Februárban negyedik alkalommal gyűlik össze a teljes szakma az élelmiszeripar, pék- és cukrászipar, szálloda- és vendéglátóipar, csomagolóipar és gasztronómia területéről a régió legjelentősebb fórumán, a Sirha Budapesten.
A kétévente megrendezésre kerülő esemény legutóbb 21 500 szakmai látogatót vonzott a Hungexpo Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központba, hogy szakmai kapcsolatokat építsenek, megismerjék a legfrissebb iparági trendeket, beszélgetéseken vegyenek részt a szakmák kiemelkedő képviselőivel, fejlesszék vállalkozásukat, inspirálódjanak.
A kiállítás az első, 2014-es megrendezése óta folyamatosan növekszik mind kiállítói területben – 2018 óta már két pavilonban várja a szakembereket –, mind szakmai programokban, amelyeket a szervezők folyamatosan megújítanak, hogy minél relevánsabb tapasztalattal távozhassanak az érdeklődők, mind pedig látogatószámban, ami két éve 7,5%-kal nőtt.
A Sirha Budapest mint szakkiállítás fontos fóruma a kapcsolatépítésnek, amit egy félnapos üzleti találkozó rendezvénnyel is támogatnak a szervezők. A European Enterprise Network és PRIMOM Alapítvány eseményén előzetes regisztráció után vehetnek részt a szakemberek. Ezen legutóbb 138 résztvevő, összesen 93 találkozón vett részt, melyeknek 53%-a volt nemzetközi. Természetesen a korábban megszokott időpont-egyeztetési lehetőség is elérhető lesz a látogatók számára. A Sirha mindemellett újra rendkívül széles programkínálattal várja a szakmai érdeklődőket, köztük olyan új, nagy múltú nemzetközi versennyel, amelynek először ad otthont a kiállítás.
A szakma képviselői a megszokott módon a Sirha Budapest honlapján regisztrálhatnak a díjmentes részvételért.
A kiállítás kiemelt szakmai partnere a Metro Kereskedelmi Kft., kiemelt médiatámogatója a Trade magazin. //
Kapcsolódó cikkeink
Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >Új szabályozás a munkaegészségügyi vizsgálatok terén: mit jelent ez a szállodaipar számára?
2024. szeptember 28-tól jelentős változások léptek életbe a munkaegészségügyi vizsgálatok…
Tovább olvasom >AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >