Magazin: Nemzetközi Élelmiszeripari és HoReCa Szakkiállítás
Februárban negyedik alkalommal gyűlik össze a teljes szakma az élelmiszeripar, pék- és cukrászipar, szálloda- és vendéglátóipar, csomagolóipar és gasztronómia területéről a régió legjelentősebb fórumán, a Sirha Budapesten.
A kétévente megrendezésre kerülő esemény legutóbb 21 500 szakmai látogatót vonzott a Hungexpo Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központba, hogy szakmai kapcsolatokat építsenek, megismerjék a legfrissebb iparági trendeket, beszélgetéseken vegyenek részt a szakmák kiemelkedő képviselőivel, fejlesszék vállalkozásukat, inspirálódjanak.
A kiállítás az első, 2014-es megrendezése óta folyamatosan növekszik mind kiállítói területben – 2018 óta már két pavilonban várja a szakembereket –, mind szakmai programokban, amelyeket a szervezők folyamatosan megújítanak, hogy minél relevánsabb tapasztalattal távozhassanak az érdeklődők, mind pedig látogatószámban, ami két éve 7,5%-kal nőtt.
A Sirha Budapest mint szakkiállítás fontos fóruma a kapcsolatépítésnek, amit egy félnapos üzleti találkozó rendezvénnyel is támogatnak a szervezők. A European Enterprise Network és PRIMOM Alapítvány eseményén előzetes regisztráció után vehetnek részt a szakemberek. Ezen legutóbb 138 résztvevő, összesen 93 találkozón vett részt, melyeknek 53%-a volt nemzetközi. Természetesen a korábban megszokott időpont-egyeztetési lehetőség is elérhető lesz a látogatók számára. A Sirha mindemellett újra rendkívül széles programkínálattal várja a szakmai érdeklődőket, köztük olyan új, nagy múltú nemzetközi versennyel, amelynek először ad otthont a kiállítás.
A szakma képviselői a megszokott módon a Sirha Budapest honlapján regisztrálhatnak a díjmentes részvételért.
A kiállítás kiemelt szakmai partnere a Metro Kereskedelmi Kft., kiemelt médiatámogatója a Trade magazin. //
Kapcsolódó cikkeink
MCI Közgyűlés 2025
Nagy érdeklődés mellett tartott közgyűlést február végén a Magyar Cukrász…
Tovább olvasom >KSH: az élelmiszeripar értékesítési árai 6,2 százalékkal emelkedtek
2025 márciusában az ipari termelői árak átlagosan 7,3 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >MKIK-alelnök: a gazdasági kihívásokból lehetőséget kell teremteni
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) feladata az, hogy a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Néhány hónapja van talpra állni az ország legnagyobb, leégett gesztenyeüzemének
Szó szerint a hamvaiból kell újjáélednie szeptember közepére az ország…
Tovább olvasom >