Nemzetközi díjat nyert a magyar kenyér
Noha sok helyen még ma is prekoncepciók élnek a magyar termékek iránt, most itt az újabb bizonyíték arra, hogy nemzetközi szinten is van helyünk prémium termékek piacán.

forrás: vvpekseg.hu
A Linzben megrendezett 21. Nemzetközi kenyérversenyen bizonyítottak a magyar termékek, amelyek közül egy aranyérmes és több ezüst- illetve bronzérmes helyezést is kaptak a Vál-Völgye Pékség prémium termékei.
„Aranyérmes lett a vadkovászos burgonyás kenyerünk, ezüst érmet hozott el a vadkovászos sokmagvas tönkölykenyér és a teszttermékünk, a kakaós kalács, amit csak most vettünk fel a kínálatunkba. A kakaós csigánk is szépen teljesített a versenyen, ezzel a bronzérmet hoztuk el”
– mondta el Kenéz Krisztián, a Vál-Völgye Pékség kereskedelmi igazgatója, aki azt is elárulta, a cég első ízben vett részt a nemzetközi megmérettetésen.
A linzi kenyérversenyen elért eredmény azért is számít nagyon rangos elismerésnek, mert az Osztrák Pékszövetség rendezi, a zsűri pedig a legrangosabb gasztronómiai szakemberekből áll. Az ítészek úgy kóstolják végig a termékeket, hogy csak a kategóriát tudják, az előállítóját azonban nem, így az állag, illat és íz alapján döntenek.
Szatmári szilva és autentikus alapanyagok
A Vál-Völgye Pékség termékei négy éve vannak jelen a hazai prémium péktermékek palettáján és kizárólag minőségi, egészséges hozzávalókból készülnek. A péktermékek elkészítésekor alapkritérium, hogy a legminőségibb és legautentikusabb alapanyagok kerüljenek bele, így a lekváros párnába például szatmári szilva kerül. A cég főként a négy- és ötcsillagos szállodák és éttermek számára szállít, termékeiket pedig kizárólag fagyasztással tartósítják. A pékség hamarosan nyit a nemzetközi piac felé is.
„A tavalyi, londoni Great Taste Awards-on a pisztáciás csigánk nyert aranyérmet, ami azért is különleges, mert kelet-európai cégnek ezen a versenyen még nem sikerült aranyérmet elhoznia. A mostani díjeső is megerősítette bennünk, hogy idén nyissunk a nemzetközi piac felé, ahol szintén a prémium kategóriájú hoteleket és éttermeket célozzuk majd meg”
– tette hozzá Kenéz Krisztián.
Kapcsolódó cikkeink
Natur’A kenyércsalád
A Lantmännen Unibake legújabb márkája, a Natur’A kenyércsalád innovatív termékekkel…
Tovább olvasom >Nagy István: a mindennapi kenyeret és a gazdák megélhetését nem lehet veszélyeztetni
A mindennapi kenyeret és a gazdák megélhetését nem lehet veszélyeztetni,…
Tovább olvasom >Nagy István: a Magyarok kenyere program a magyar gazdák hálaadása
A Magyarok kenyere – 15 millió búzaszem program a magyar…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is
A Trade Marketing Klub hagyományos, online konferenciája, a Szerelmem a…
Tovább olvasom >Tedd láthatóvá a minőséget! Válaszd a Kiváló Termék védjegyet!
A fogyasztói tudatosság erősödésével nő a kereslet a kiváló minőségű…
Tovább olvasom >1 milliárd eurót ruház be idén a Coca-Cola Brazíliában
2025-ben 7 milliárd brazil reált (kb. 1 milliárd eurót) –…
Tovább olvasom >