Nemzetközi diák displaydizájnverseny
2011. szeptember 15-én a Pepsi és a POPAI közösen hirdették meg a világ első nemzetközi diák displaydizájnversenyét. Elsősorban a marketing, a kommunikáció, a mérnök, a reklám, a tervezés, a dizájn, a grafika, a kreatív alkalmazott művészetek területén tanulók nevezéseire számítanak, de a pálya minden diák számára nyitva áll. November 30-ig kell regisztrálni, és december 31-ig kell a pályázatoknak beérkezni ahhoz, hogy a fődíjra – 1500 USA dollár és a Las Vegas-i GlobalShopra történő utazás – esélyessé váljon a nevező személy vagy csapat. A második díj 1000, a harmadik 500 USA dollár. További információ: www.popai.com/studentdesign
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >