Nemzetközi diák displaydizájnverseny
2011. szeptember 15-én a Pepsi és a POPAI közösen hirdették meg a világ első nemzetközi diák displaydizájnversenyét. Elsősorban a marketing, a kommunikáció, a mérnök, a reklám, a tervezés, a dizájn, a grafika, a kreatív alkalmazott művészetek területén tanulók nevezéseire számítanak, de a pálya minden diák számára nyitva áll. November 30-ig kell regisztrálni, és december 31-ig kell a pályázatoknak beérkezni ahhoz, hogy a fődíjra – 1500 USA dollár és a Las Vegas-i GlobalShopra történő utazás – esélyessé váljon a nevező személy vagy csapat. A második díj 1000, a harmadik 500 USA dollár. További információ: www.popai.com/studentdesign
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
AI a vezetésben: több mint automatizálás, a munka támogatása
A mesterséges intelligencia (AI) alkalmazása az üzleti életben már nemcsak…
Tovább olvasom >Jön az idei utolsó Trade Marketing Klubülés – POPAI POP díjátadóval
November 28-án a MOM Kulturális Központ (MOMKult) különtermébe várunk mindenkit,…
Tovább olvasom >Bioélelmiszerek a közétkeztetésben? Jön a 34. Biokultúra Nap!
A Magyar Biokultúra Szövetség immár 34. alkalommal rendezi meg a…
Tovább olvasom >