Nemzetközi diák displaydizájnverseny
2011. szeptember 15-én a Pepsi és a POPAI közösen hirdették meg a világ első nemzetközi diák displaydizájnversenyét. Elsősorban a marketing, a kommunikáció, a mérnök, a reklám, a tervezés, a dizájn, a grafika, a kreatív alkalmazott művészetek területén tanulók nevezéseire számítanak, de a pálya minden diák számára nyitva áll. November 30-ig kell regisztrálni, és december 31-ig kell a pályázatoknak beérkezni ahhoz, hogy a fődíjra – 1500 USA dollár és a Las Vegas-i GlobalShopra történő utazás – esélyessé váljon a nevező személy vagy csapat. A második díj 1000, a harmadik 500 USA dollár. További információ: www.popai.com/studentdesign
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >