Németországban stabilizálta bevételeit a Bijou Brigitte
A vállalat árbevétele tavaly 2,2 százalékkal 375 millió euróra emelkedett, de forgalomnövekedést csak újonnan nyitott üzleteivel tudott elérni divatkiegészítőket forgalmazó Bijou Brigitte AG. A bolthálózat tavaly 80 új egységgel bővült.
A hamburgi székhelyű cég
adózott eredmény 4,9 százalékkal volt
kevesebb a 2007-es 80,3 millió eurónál. A
forgalom leginkább az ingatlan-és pénzügyi
válság sújtotta országokban, például
Spanyolországban, Portugáliában és
Franciaországban csappant meg. Az árbevétel
oroszlánrészét biztosító
németországi forgalom azonban stabilizálódott
2008-ban. A vállalat bolthálózata immár
1085 kereskedelmi egységet foglal magába.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >