Németországban stabilizálta bevételeit a Bijou Brigitte
A vállalat árbevétele tavaly 2,2 százalékkal 375 millió euróra emelkedett, de forgalomnövekedést csak újonnan nyitott üzleteivel tudott elérni divatkiegészítőket forgalmazó Bijou Brigitte AG. A bolthálózat tavaly 80 új egységgel bővült.
A hamburgi székhelyű cég
adózott eredmény 4,9 százalékkal volt
kevesebb a 2007-es 80,3 millió eurónál. A
forgalom leginkább az ingatlan-és pénzügyi
válság sújtotta országokban, például
Spanyolországban, Portugáliában és
Franciaországban csappant meg. Az árbevétel
oroszlánrészét biztosító
németországi forgalom azonban stabilizálódott
2008-ban. A vállalat bolthálózata immár
1085 kereskedelmi egységet foglal magába.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >