Németországban stabilizálta bevételeit a Bijou Brigitte
A vállalat árbevétele tavaly 2,2 százalékkal 375 millió euróra emelkedett, de forgalomnövekedést csak újonnan nyitott üzleteivel tudott elérni divatkiegészítőket forgalmazó Bijou Brigitte AG. A bolthálózat tavaly 80 új egységgel bővült.
A hamburgi székhelyű cég
adózott eredmény 4,9 százalékkal volt
kevesebb a 2007-es 80,3 millió eurónál. A
forgalom leginkább az ingatlan-és pénzügyi
válság sújtotta országokban, például
Spanyolországban, Portugáliában és
Franciaországban csappant meg. Az árbevétel
oroszlánrészét biztosító
németországi forgalom azonban stabilizálódott
2008-ban. A vállalat bolthálózata immár
1085 kereskedelmi egységet foglal magába.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >