Németországban stabilizálta bevételeit a Bijou Brigitte
A vállalat árbevétele tavaly 2,2 százalékkal 375 millió euróra emelkedett, de forgalomnövekedést csak újonnan nyitott üzleteivel tudott elérni divatkiegészítőket forgalmazó Bijou Brigitte AG. A bolthálózat tavaly 80 új egységgel bővült.
A hamburgi székhelyű cég
adózott eredmény 4,9 százalékkal volt
kevesebb a 2007-es 80,3 millió eurónál. A
forgalom leginkább az ingatlan-és pénzügyi
válság sújtotta országokban, például
Spanyolországban, Portugáliában és
Franciaországban csappant meg. Az árbevétel
oroszlánrészét biztosító
németországi forgalom azonban stabilizálódott
2008-ban. A vállalat bolthálózata immár
1085 kereskedelmi egységet foglal magába.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >