Németországban stabilizálta bevételeit a Bijou Brigitte
A vállalat árbevétele tavaly 2,2 százalékkal 375 millió euróra emelkedett, de forgalomnövekedést csak újonnan nyitott üzleteivel tudott elérni divatkiegészítőket forgalmazó Bijou Brigitte AG. A bolthálózat tavaly 80 új egységgel bővült.
A hamburgi székhelyű cég
adózott eredmény 4,9 százalékkal volt
kevesebb a 2007-es 80,3 millió eurónál. A
forgalom leginkább az ingatlan-és pénzügyi
válság sújtotta országokban, például
Spanyolországban, Portugáliában és
Franciaországban csappant meg. Az árbevétel
oroszlánrészét biztosító
németországi forgalom azonban stabilizálódott
2008-ban. A vállalat bolthálózata immár
1085 kereskedelmi egységet foglal magába.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kétéves dohánytermesztési szerződést köt termelőivel az ULT Magyarország Kft.
Két évre szóló dohánytermesztési szerződést köt több mint ötszáz termelőjével…
Tovább olvasom >Háztartási kekszből spájzoltunk be a legjobban a járvány miatt
Lényegesen több kekszet eszünk, mióta kitört a járvány. A nagy…
Tovább olvasom >Elindult a NESCAFÉ Dolce Gusto kapszulák visszagyűjtése a MediaMarktban
Idén márciusban új kapszulavisszagyűjtési- és újrahasznosítási rendszert indít a Nestlé…
Tovább olvasom >