Németországban már házhozszállítási szolgáltatást is kínál a Too Good To Go a felesleges élelmiszerek számára
Mostantól házhoz szállítva is kínál élelmiszerfelesleget tartalmazó csomagokat a Too Good To Go. A cég olyan élelmiszereket vásárol fel, amelyek a hagyományos üzletekben már nem kerülnének be. A csomagok ismert márkák áruit tartalmazzák kedvezményes áron.
Az élelmiszer-pazarlás ellen kampányoló Too Good To Go Németországban kínálatát a felesleges élelmiszereket tartalmazó csomagok házhoz-szállításával bővíti. A vállalat olyan termékeket vásárol meg gyártóktól és kiskereskedőktől, amelyek a hagyományos üzletekbe már nem kerülnek be. A Too Good To Go ezekből az árukból „tematikus” csomagokat készít, és kedvezményes áron közvetlenül az alkalmazás felhasználóinak szállítja azokat ki.
A Too Good To Go sajtóközleménye szerint az élelmiszermárkák, a kiskereskedők és a gyártók együttműködésével további bevételt generálhatnak és csökkenthetik az élelmiszer-pazarlást. A felhasználók az ajánlatokat az alkalmazásban a „Szállítás” gomb alatt találják meg, és olyan kategóriák szerint szűrhetnek, mint például „Snack” vagy „Kamra”. A Too Good To Go szerint a csomagokban található termékek ára a kiskereskedelmi árakhoz képest akár 60%-kal is kevesebb lehet.
A Too Good To Go csomagokat már sikeresen bevezették Dániában, Hollandiában, Belgiumban, Olaszországban és Franciaországban. Mostantól Németországban is elérhetőek a Bauck Mühle, Lebensbaum, Freche Freunde, Halloren márkákkal, valamint a Höhle der Löwen versenyzőinek Taste Religion és Heimatgut termékeivel. A Just Spices fűszergyártó és a Del Monte konzervgyártó szintén együttműködik a Too Good To Go-val Németországban.
Lebensmittelpraxis
Kapcsolódó cikkeink
Hódítanak a Tante Enso közösségi alapokon működő okosboltjai a vidéki Németországban
Németországban a Tante Enso a legnagyobb lefedettséggel bíró okosbolt-üzemeltető a…
Tovább olvasom >Átszervezi a németországi gyártást a Danone
A francia Danone „Renew Danone” programjának keretében átalakítja gyártási struktúráját,…
Tovább olvasom >Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év Promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Húsvétkor indul a szabadtéri szezon a játékpiacon
A kisgyermekes családokban az ajándékozás továbbra is a húsvét meghatározó…
Tovább olvasom >Magyarország továbbra is befektetésre ajánlott célpont
Magyarország pénzügyi helyzete stabil, hazánk továbbra is befektetésre ajánlott célpont.…
Tovább olvasom >