Németországban már házhozszállítási szolgáltatást is kínál a Too Good To Go a felesleges élelmiszerek számára
Mostantól házhoz szállítva is kínál élelmiszerfelesleget tartalmazó csomagokat a Too Good To Go. A cég olyan élelmiszereket vásárol fel, amelyek a hagyományos üzletekben már nem kerülnének be. A csomagok ismert márkák áruit tartalmazzák kedvezményes áron.
Az élelmiszer-pazarlás ellen kampányoló Too Good To Go Németországban kínálatát a felesleges élelmiszereket tartalmazó csomagok házhoz-szállításával bővíti. A vállalat olyan termékeket vásárol meg gyártóktól és kiskereskedőktől, amelyek a hagyományos üzletekbe már nem kerülnek be. A Too Good To Go ezekből az árukból „tematikus” csomagokat készít, és kedvezményes áron közvetlenül az alkalmazás felhasználóinak szállítja azokat ki.
A Too Good To Go sajtóközleménye szerint az élelmiszermárkák, a kiskereskedők és a gyártók együttműködésével további bevételt generálhatnak és csökkenthetik az élelmiszer-pazarlást. A felhasználók az ajánlatokat az alkalmazásban a „Szállítás” gomb alatt találják meg, és olyan kategóriák szerint szűrhetnek, mint például „Snack” vagy „Kamra”. A Too Good To Go szerint a csomagokban található termékek ára a kiskereskedelmi árakhoz képest akár 60%-kal is kevesebb lehet.
A Too Good To Go csomagokat már sikeresen bevezették Dániában, Hollandiában, Belgiumban, Olaszországban és Franciaországban. Mostantól Németországban is elérhetőek a Bauck Mühle, Lebensbaum, Freche Freunde, Halloren márkákkal, valamint a Höhle der Löwen versenyzőinek Taste Religion és Heimatgut termékeivel. A Just Spices fűszergyártó és a Del Monte konzervgyártó szintén együttműködik a Too Good To Go-val Németországban.
Lebensmittelpraxis
Kapcsolódó cikkeink
Németországban a vártnál jelentősebben lassult a kiskereskedelmi forgalom növekedése májusban
Az elemzők által becsültnél erőteljesebben lassul a kiskereskedelmi forgalom növekedése…
Tovább olvasom >Tíz év alatt megduplázódott az eper ára
Míg 2015-ben még 3,94 eurót kellett fizetni egy kilogramm hazai…
Tovább olvasom >Alig vásárolnak a németek a közösségi médián keresztül
A német vásárlók körében továbbra sem terjedt el a közösségi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárazság, technológiai verseny és összefogás: beindult a hazai dinnyeszezon
Komoly kihívások közepette indul a 2025-ös magyar dinnyeszezon: a csapadékhiány,…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Fornettinél: Szabó Nándor az új ügyvezető igazgató
2025. július 1-jétől Szabó Nándor tölti be a Fornetti ügyvezető…
Tovább olvasom >Változás a Zwack vezetésében: Belovai Csaba a Zwack Unicum Nyrt. új vezérigazgatója
A Zwack Unicum Nyrt. tulajdonosi döntése értelmében 2025. július 1-től…
Tovább olvasom >