Németországban már házhozszállítási szolgáltatást is kínál a Too Good To Go a felesleges élelmiszerek számára
Mostantól házhoz szállítva is kínál élelmiszerfelesleget tartalmazó csomagokat a Too Good To Go. A cég olyan élelmiszereket vásárol fel, amelyek a hagyományos üzletekben már nem kerülnének be. A csomagok ismert márkák áruit tartalmazzák kedvezményes áron.
Az élelmiszer-pazarlás ellen kampányoló Too Good To Go Németországban kínálatát a felesleges élelmiszereket tartalmazó csomagok házhoz-szállításával bővíti. A vállalat olyan termékeket vásárol meg gyártóktól és kiskereskedőktől, amelyek a hagyományos üzletekbe már nem kerülnek be. A Too Good To Go ezekből az árukból „tematikus” csomagokat készít, és kedvezményes áron közvetlenül az alkalmazás felhasználóinak szállítja azokat ki.
A Too Good To Go sajtóközleménye szerint az élelmiszermárkák, a kiskereskedők és a gyártók együttműködésével további bevételt generálhatnak és csökkenthetik az élelmiszer-pazarlást. A felhasználók az ajánlatokat az alkalmazásban a „Szállítás” gomb alatt találják meg, és olyan kategóriák szerint szűrhetnek, mint például „Snack” vagy „Kamra”. A Too Good To Go szerint a csomagokban található termékek ára a kiskereskedelmi árakhoz képest akár 60%-kal is kevesebb lehet.
A Too Good To Go csomagokat már sikeresen bevezették Dániában, Hollandiában, Belgiumban, Olaszországban és Franciaországban. Mostantól Németországban is elérhetőek a Bauck Mühle, Lebensbaum, Freche Freunde, Halloren márkákkal, valamint a Höhle der Löwen versenyzőinek Taste Religion és Heimatgut termékeivel. A Just Spices fűszergyártó és a Del Monte konzervgyártó szintén együttműködik a Too Good To Go-val Németországban.
Lebensmittelpraxis
Kapcsolódó cikkeink
A Vusion Grouppal fejleszti okoskioszkjait a Lekkerland
A REWE csoporthoz tartozó Lekkerland a VusionGrouppal együttműködve digitalizálja a…
Tovább olvasom >Aldi Süd húshűtőiben az állattartási forma kerül a középpontba
Az Aldi Süd az első nagy élelmiszer-kiskereskedelmi lánc Németországban, amely…
Tovább olvasom >Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >További cikkeink
Európa legjobb marketingszakembere: magyar győzelem a rangos nemzetközi versenyen
Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke,…
Tovább olvasom >Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >