Németországban már házhozszállítási szolgáltatást is kínál a Too Good To Go a felesleges élelmiszerek számára
Mostantól házhoz szállítva is kínál élelmiszerfelesleget tartalmazó csomagokat a Too Good To Go. A cég olyan élelmiszereket vásárol fel, amelyek a hagyományos üzletekben már nem kerülnének be. A csomagok ismert márkák áruit tartalmazzák kedvezményes áron.
Az élelmiszer-pazarlás ellen kampányoló Too Good To Go Németországban kínálatát a felesleges élelmiszereket tartalmazó csomagok házhoz-szállításával bővíti. A vállalat olyan termékeket vásárol meg gyártóktól és kiskereskedőktől, amelyek a hagyományos üzletekbe már nem kerülnek be. A Too Good To Go ezekből az árukból „tematikus” csomagokat készít, és kedvezményes áron közvetlenül az alkalmazás felhasználóinak szállítja azokat ki.
A Too Good To Go sajtóközleménye szerint az élelmiszermárkák, a kiskereskedők és a gyártók együttműködésével további bevételt generálhatnak és csökkenthetik az élelmiszer-pazarlást. A felhasználók az ajánlatokat az alkalmazásban a „Szállítás” gomb alatt találják meg, és olyan kategóriák szerint szűrhetnek, mint például „Snack” vagy „Kamra”. A Too Good To Go szerint a csomagokban található termékek ára a kiskereskedelmi árakhoz képest akár 60%-kal is kevesebb lehet.
A Too Good To Go csomagokat már sikeresen bevezették Dániában, Hollandiában, Belgiumban, Olaszországban és Franciaországban. Mostantól Németországban is elérhetőek a Bauck Mühle, Lebensbaum, Freche Freunde, Halloren márkákkal, valamint a Höhle der Löwen versenyzőinek Taste Religion és Heimatgut termékeivel. A Just Spices fűszergyártó és a Del Monte konzervgyártó szintén együttműködik a Too Good To Go-val Németországban.
Lebensmittelpraxis
Kapcsolódó cikkeink
Megnyitotta az első benzinkúti Rewe To Go üzletét a német Lekkerland
A kényelmi termékekre specializálódott Lekkerland a Tank & Rasttal együttműködve…
Tovább olvasom >Csúcstechnológiás logisztikai központot nyitott a Picnic Németországban
A németországi Oberhausen városában nyitotta meg eddigi legfejlettebb e-kereskedelmi disztribúciós…
Tovább olvasom >A jövő íze, csomagolása, ritmusa – innovációs térkép 2025-re
Új korszak küszöbén áll az FMCG-piac: a globális gazdasági nyomás…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI: Távol még az árstabilitás – idén 4,3%-os árindex várható
2025 májusában a KSH 4,4%-os fogyasztói árindex emelkedésről számolt be,…
Tovább olvasom >Coca-Cola HBC Magyarország: 22 millió forintnyi támogatás a hazai bartenderszakmának
A Coca-Cola HBC Magyarország 2025-ben 6 millió forinttal, az elmúlt…
Tovább olvasom >Két új felsővezető a Rossmann-nál
A Rossmann Magyarország felsővezetői csapatának bővítésével új lendületet kap a…
Tovább olvasom >