Németországban már autót is árul a Lidl
A cég internetes portálján keresztül Opel Corsa-t és Volkswagen Cross Polo-t kínál a piaci árnál 25 százalékkal olcsóbban.
A Lidl az ATG-Automobile
autókereskedelmi céggel közösen vágott
bele az autóértékesítésbe. A két
cég arra számít, hogy a gazdasági válság
sújtotta Németországban továbbra is lesz
érdeklődés és fizetőképes kereslet az
új autók iránt. A 8,3 százalékos
munkanélküliséggel küzdő országban az
elmúlt hónapban 21 százalékkal nőtt az
új autó értékesítés, miután
a kormány meghirdette, hogy 2.500 euróval hozzájárul
a 9 évesnél régebbi autók lecseréléséhez.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Coca-Cola gyárlátogatás az MMSZ Zöld tagozattal
A Magyar Marketing Szövetség Zöld Tagozatának júniusi értekezletét Dunaharasztiban tartotta…
Tovább olvasom >Idén is folytatja közös baleset-megelőzési programját a Dreher Sörgyárak és a Veszprém Megyei Rendőr-főkapitányság
Itt a nyár, ezzel együtt pedig a szabadtéri programok és…
Tovább olvasom >Fél évszázados a Rossmann – 50. születésnapot ünnepel a német drogérialánc
50 évvel ezelőtt, 25 évesen nyitotta meg drogériáját, a „Kozmetikai…
Tovább olvasom >