Németországban már autót is árul a Lidl
A cég internetes portálján keresztül Opel Corsa-t és Volkswagen Cross Polo-t kínál a piaci árnál 25 százalékkal olcsóbban.
A Lidl az ATG-Automobile
autókereskedelmi céggel közösen vágott
bele az autóértékesítésbe. A két
cég arra számít, hogy a gazdasági válság
sújtotta Németországban továbbra is lesz
érdeklődés és fizetőképes kereslet az
új autók iránt. A 8,3 százalékos
munkanélküliséggel küzdő országban az
elmúlt hónapban 21 százalékkal nőtt az
új autó értékesítés, miután
a kormány meghirdette, hogy 2.500 euróval hozzájárul
a 9 évesnél régebbi autók lecseréléséhez.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >