Németországban már autót is árul a Lidl
A cég internetes portálján keresztül Opel Corsa-t és Volkswagen Cross Polo-t kínál a piaci árnál 25 százalékkal olcsóbban.
A Lidl az ATG-Automobile
autókereskedelmi céggel közösen vágott
bele az autóértékesítésbe. A két
cég arra számít, hogy a gazdasági válság
sújtotta Németországban továbbra is lesz
érdeklődés és fizetőképes kereslet az
új autók iránt. A 8,3 százalékos
munkanélküliséggel küzdő országban az
elmúlt hónapban 21 százalékkal nőtt az
új autó értékesítés, miután
a kormány meghirdette, hogy 2.500 euróval hozzájárul
a 9 évesnél régebbi autók lecseréléséhez.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >Sz. Variáns a világ dizájn fővárosaiban – Párizstól Milánón át Debrecenig
Az Sz.Variáns több mint három évtizede a magyar csomagolástechnikai ipar…
Tovább olvasom >