Németországban digitális együttműködésbe kezdett a Lidl és a Disney+
A Lidl Németországban digitális partnerségre lépett a Disney+-szal, amely november 4-től elérhető lesz a Lidl Plus applikáció felhasználói számára.
Azok a vásárlók, akik elérnek egy meghatározott az alkalmazáson keresztüli havi vásárlási összeget, kedvezményes áron vagy akár ingyen hozzáférhetnek a Disney+ „Standard hirdetésekkel” előfizetéshez.
Az ajánlat kizárólag a Lidl Plus appon keresztül aktiválható, és havonta megújítható a megfelelő vásárlási érték elérése esetén. A kedvezmény igénybevételéhez a felhasználóknak regisztrálniuk kell a Disney+ kedvezménygyűjtő opcióra, majd aktiválni a Lidl Pay-t és a feltételeknek megfelelő mennyiségben vásárolni.
Jan Bock, a Lidl vezetője szerint ezzel az együttműködéssel még értékesebbé válik a Lidl Plus applikáció, és különleges, a megszokott vásárlási élményen túlmutató élményt kínál.
Eun-Kyung Park, a Walt Disney Company német, osztrák és svájci régiójáért felelős vezetője hozzátette, hogy a partnerség keretében a nívós szórakoztatás találkozik a legmagasabb kiskereskedelmi minőséggel, így eddig nem látott hozzáadott értéket kínál a német piacon a felhasználóknak. Emellett a Lidl és a Disney+ együttműködés eddig nem látott módon jelenik meg a hirdetésértékesítés területén.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >Népszerűek a személyzet nélküli szupermarketek Németországban
A KPMG és az EHI friss tanulmánya szerint a német…
Tovább olvasom >Kasszanélküli boltot nyitott a Lekkerland a frankfurti repülőtéren
A Lekkerland megnyitotta Németország első kasszanélküli repülőtéri üzletét a Frankfurti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >Az év elején tovább erősödött a turizmus – ágazati kitekintő
2025 januárjában egymillió vendég érkezett a turisztikai szálláshelyekre, ahol közel…
Tovább olvasom >Hogyan lehet felvenni a harcot az olcsó külföldi online kereskedőkkel?
A hazai e-kereskedelemnek hihetetlen lökést adott a COVID, hiszen a…
Tovább olvasom >