Németországban digitális együttműködésbe kezdett a Lidl és a Disney+
A Lidl Németországban digitális partnerségre lépett a Disney+-szal, amely november 4-től elérhető lesz a Lidl Plus applikáció felhasználói számára.
Azok a vásárlók, akik elérnek egy meghatározott az alkalmazáson keresztüli havi vásárlási összeget, kedvezményes áron vagy akár ingyen hozzáférhetnek a Disney+ „Standard hirdetésekkel” előfizetéshez.
Az ajánlat kizárólag a Lidl Plus appon keresztül aktiválható, és havonta megújítható a megfelelő vásárlási érték elérése esetén. A kedvezmény igénybevételéhez a felhasználóknak regisztrálniuk kell a Disney+ kedvezménygyűjtő opcióra, majd aktiválni a Lidl Pay-t és a feltételeknek megfelelő mennyiségben vásárolni.
Jan Bock, a Lidl vezetője szerint ezzel az együttműködéssel még értékesebbé válik a Lidl Plus applikáció, és különleges, a megszokott vásárlási élményen túlmutató élményt kínál.
Eun-Kyung Park, a Walt Disney Company német, osztrák és svájci régiójáért felelős vezetője hozzátette, hogy a partnerség keretében a nívós szórakoztatás találkozik a legmagasabb kiskereskedelmi minőséggel, így eddig nem látott hozzáadott értéket kínál a német piacon a felhasználóknak. Emellett a Lidl és a Disney+ együttműködés eddig nem látott módon jelenik meg a hirdetésértékesítés területén.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Felhagy a Fresh házhozszállítási szolgáltatással az Amazon Németországban
Az amerikai Amazon hét év után megszünteti németországi Fresh élelmiszer-kiszállítási…
Tovább olvasom >Népszerűek az önkiszolgáló kasszák a német fiatalok körében
A KPMG és EHI Retail Institute új tanulmánya szerint Németországban…
Tovább olvasom >Rekordösszeget spórolnak a német fogyasztók a fenntartható élelmiszereken
Németországban rekordalacsony szintre esett vissza a fenntartható termékek vásárlási hajlandósága.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >