Németországban digitális együttműködésbe kezdett a Lidl és a Disney+
A Lidl Németországban digitális partnerségre lépett a Disney+-szal, amely november 4-től elérhető lesz a Lidl Plus applikáció felhasználói számára.
Azok a vásárlók, akik elérnek egy meghatározott az alkalmazáson keresztüli havi vásárlási összeget, kedvezményes áron vagy akár ingyen hozzáférhetnek a Disney+ „Standard hirdetésekkel” előfizetéshez.
Az ajánlat kizárólag a Lidl Plus appon keresztül aktiválható, és havonta megújítható a megfelelő vásárlási érték elérése esetén. A kedvezmény igénybevételéhez a felhasználóknak regisztrálniuk kell a Disney+ kedvezménygyűjtő opcióra, majd aktiválni a Lidl Pay-t és a feltételeknek megfelelő mennyiségben vásárolni.
Jan Bock, a Lidl vezetője szerint ezzel az együttműködéssel még értékesebbé válik a Lidl Plus applikáció, és különleges, a megszokott vásárlási élményen túlmutató élményt kínál.
Eun-Kyung Park, a Walt Disney Company német, osztrák és svájci régiójáért felelős vezetője hozzátette, hogy a partnerség keretében a nívós szórakoztatás találkozik a legmagasabb kiskereskedelmi minőséggel, így eddig nem látott hozzáadott értéket kínál a német piacon a felhasználóknak. Emellett a Lidl és a Disney+ együttműködés eddig nem látott módon jelenik meg a hirdetésértékesítés területén.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Februárban nőtt a német kiskereskedelmi forgalom
Nőtt a német kiskereskedelmi forgalom februárban havi szinten az elemzői…
Tovább olvasom >A német online kiskereskedők többsége elégedetlen az iparág helyzetével
A német e-kereskedők többsége elégedetlen az iparág jelenlegi teljesítményével –…
Tovább olvasom >Árcsökkentéssel könnyíti a háztartások életét a Lidl és az Eroski
Jelentősen csökkentette árait a Lidl és az Eroski annak érdekében,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >A szolgáltatások drágulása hajtja az inflációt – nem az élelmiszerek
Bár a közbeszédben és a kormányzati intézkedések fókuszában továbbra is…
Tovább olvasom >MLBKT: márciusban további fellendülést jelez a BMI
A beszerzésimenedzser-index (BMI) szezonálisan kiigazított márciusi értéke 51,2 – közölte…
Tovább olvasom >