Németországba érkezik a TikTok Shop fulfillment szolgáltatása
A nyilvánosan meghirdetett álláshirdetések arra engednek következtetni, hogy a TikTok értékesítési platformjának immár németországi indulását készíti elő. A platformon eladók hamarosan igénybe vehetik a Fulfilled by TikTok (FBT) szolgáltatást, ami arra utal, hogy az e-kereskedő raktárnyitást tervez európai partnerei számára.
Három éve indította el a TikTok a TikTok Shopot Ázsiában, majd az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban is. Ez utóbbi mára – a jogi nehézségek mellett is – a kínai platform legnagyobb piacává vált – írja az Ecommerce News.
Az európai terjeszkedés az Egyesült Királyságban tapasztalt gyenge kezdeti eredmények miatt késlekedett, azonban az elmúlt évben a forgalom megduplázódott, és már több mint 200.000 vállalkozás csatlakozott a platformhoz. 2024 végére a TikTok Shop Írországban és Spanyolországban is elindult.
A tavaly világszinten több mint 30 milliárd eurós bruttó áruforgalmat (GMV) elért TikTok Shop jelenleg Németországban toboroz munkaerőt müncheni irodájába. Az álláshirdetések szerint az új munkatársak kulcsszerepet játszanak majd az FBT szolgáltatás németországi bővítésében, támogatva az eladókat logisztikai és fulfilment folyamataikban.
Az FBT keretében a TikTok Shop raktározza az eladók készleteit, intézi a rendelések összekészítését, csomagolását és kiszállítását. Az FBT elsőként az Egyesült Királyságban kezdte meg működését 2023 nyarán, míg az USA-ban a cég a ShipBob logisztikai céggel együttműködésben biztosítja a szolgáltatást. Németországban a TikTok saját raktáraiból kívánja támogatni partnereit, egyszerűsítve ezzel az e-kereskedelmi logisztikát.
Kapcsolódó cikkeink
Új kampánnyal népszerűsíti a regionális termékeket az Edeka
Új reklámkampányt indított az Edeka Németországban, amelynek középpontjában a kereskedő…
Tovább olvasom >K&H: megjelentek a tiktokos csalók
Az adathalászok nem kérnek személyit az áldozataiktól – bárkit célba…
Tovább olvasom >Németországban egyre több vásárlót vonzanak az élelmiszerek a drogériákba
Egyre nagyobb szerep jut a drogériák élelmiszer-kínálatának a német fogyasztók…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >