Németországba érkezik a TikTok Shop fulfillment szolgáltatása
A nyilvánosan meghirdetett álláshirdetések arra engednek következtetni, hogy a TikTok értékesítési platformjának immár németországi indulását készíti elő. A platformon eladók hamarosan igénybe vehetik a Fulfilled by TikTok (FBT) szolgáltatást, ami arra utal, hogy az e-kereskedő raktárnyitást tervez európai partnerei számára.
Három éve indította el a TikTok a TikTok Shopot Ázsiában, majd az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban is. Ez utóbbi mára – a jogi nehézségek mellett is – a kínai platform legnagyobb piacává vált – írja az Ecommerce News.
Az európai terjeszkedés az Egyesült Királyságban tapasztalt gyenge kezdeti eredmények miatt késlekedett, azonban az elmúlt évben a forgalom megduplázódott, és már több mint 200.000 vállalkozás csatlakozott a platformhoz. 2024 végére a TikTok Shop Írországban és Spanyolországban is elindult.
A tavaly világszinten több mint 30 milliárd eurós bruttó áruforgalmat (GMV) elért TikTok Shop jelenleg Németországban toboroz munkaerőt müncheni irodájába. Az álláshirdetések szerint az új munkatársak kulcsszerepet játszanak majd az FBT szolgáltatás németországi bővítésében, támogatva az eladókat logisztikai és fulfilment folyamataikban.
Az FBT keretében a TikTok Shop raktározza az eladók készleteit, intézi a rendelések összekészítését, csomagolását és kiszállítását. Az FBT elsőként az Egyesült Királyságban kezdte meg működését 2023 nyarán, míg az USA-ban a cég a ShipBob logisztikai céggel együttműködésben biztosítja a szolgáltatást. Németországban a TikTok saját raktáraiból kívánja támogatni partnereit, egyszerűsítve ezzel az e-kereskedelmi logisztikát.
Kapcsolódó cikkeink
Hódítanak a Tante Enso közösségi alapokon működő okosboltjai a vidéki Németországban
Németországban a Tante Enso a legnagyobb lefedettséggel bíró okosbolt-üzemeltető a…
Tovább olvasom >Átszervezi a németországi gyártást a Danone
A francia Danone „Renew Danone” programjának keretében átalakítja gyártási struktúráját,…
Tovább olvasom >A közösségi média vált az első számú vásárlási és keresési csatornává
2024-ben a fogyasztók közel fele már nem keresőmotorokat, hanem a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >