Németország: nem kér többé felárat a Starbucks a vegán tejért
A németországi kávérajongók többé nem fizetnek felárat, ha tejeskávéjukba hagyományos tehéntej helyett vegán tejet rendelnek a Starbucksnál. A nemzetközi kávézólánc döntése érinti valamennyi, összesen 145 németországi telephelyének árszabását.
Ez a cikk a Trade magazin 2023.5. számában olvasható
„Nem számít, hogy a jól bevált régi stílust kedveled, vagy szívesen kísérletezel: nálunk mostantól felár nélkül kaphatsz tejalternatívákat” – tette közzé nemrégiben a Starbucks Németország a közösségi médiában.
Németország az Egyesült Királyság és Franciaország után a harmadik olyan ország, ahol a Starbucks nem számít fel felárat a mandula-, zab-, kókusz-, illetve szójaalapú tejhelyettesítőkért, bár Starbucks kínai és indiai kávézóiban a növényi tej mindig is felár nélkül volt kapható.
Jelentősnek nevezte a PETA a lépést, és kihangsúlyozta, hogy az olyan hírességek támogatásával, mint Sir Paul McCartney és James Cromwell színész évek óta igyekszik a Starbucksra nyomást gyakorolni annak érdekében, hogy a kávézólánc eltörölje a „képmutató felárat”. //
Kapcsolódó cikkeink
Rugalmasabb nyitvatartást sürgetnek a német kereskedelmi szervezetek
Rheinland-Pfalz tartomány ipari és kereskedelmi kamarái, valamint önkormányzati érdekképviseletei rugalmasabb…
Tovább olvasom >Új kampánnyal népszerűsíti a regionális termékeket az Edeka
Új reklámkampányt indított az Edeka Németországban, amelynek középpontjában a kereskedő…
Tovább olvasom >Németországban egyre több vásárlót vonzanak az élelmiszerek a drogériákba
Egyre nagyobb szerep jut a drogériák élelmiszer-kínálatának a német fogyasztók…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szokatlan illatok és ízek találkozása az Avon és a Flatty kollaborációjában
Különleges érzékszervi élményre hívja a közönséget az AVON, amikor most…
Tovább olvasom >Az MBH Bank és a MOL stratégiai együttműködésre lépett az ATM-hálózat bővítése érdekében
Bár a digitális fizetési megoldások népszerűsége töretlenül növekszik, a lakosság fizetési…
Tovább olvasom >A Lidl Magyarország a hazai borászatok sikeréért is dolgozik
A Lidl Magyarország 2024-ben mintegy 17,5 milliárd forinttal, az elmúlt…
Tovább olvasom >