Német bioüzletláncba szállna be a Lidl
A diszkontlánc 23 százalékos részesedést szerezne a Basicben, a vevők és a beszállítók egyaránt tiltakoznak. A Lidl saját kínálatában is növelné a biotermékek arányát.
A müncheni székhelyű Basic a terjeszkedéshez keres partnert,
s erre a Lidl & Schwarz-csoport a legesélyesebb. A fogyasztói és
beszállítói tiltakozások nem zavarják a tavaly 72,6 millió eurós árbevételt
produkáló céget. A jelenleg 24 német bioszupermarketből álló hálózat év végére további
hét üzlettel bővül.
A 82 millió lakosú Németországban több mint 280
bioszupermarket működik, s hetente nyílik egy új. Az összesített
élelmiszer-forgalomban a biotermékek aránya ma még csak három százalék,
szakértők azonban 10-15 százalékos piaci részesedést jósolnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >