Német bioüzletláncba szállna be a Lidl
A diszkontlánc 23 százalékos részesedést szerezne a Basicben, a vevők és a beszállítók egyaránt tiltakoznak. A Lidl saját kínálatában is növelné a biotermékek arányát.
A müncheni székhelyű Basic a terjeszkedéshez keres partnert,
s erre a Lidl & Schwarz-csoport a legesélyesebb. A fogyasztói és
beszállítói tiltakozások nem zavarják a tavaly 72,6 millió eurós árbevételt
produkáló céget. A jelenleg 24 német bioszupermarketből álló hálózat év végére további
hét üzlettel bővül.
A 82 millió lakosú Németországban több mint 280
bioszupermarket működik, s hetente nyílik egy új. Az összesített
élelmiszer-forgalomban a biotermékek aránya ma még csak három százalék,
szakértők azonban 10-15 százalékos piaci részesedést jósolnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Samsung bemutatja az új 9100 PRO SSD-jét, PCIe 5.0 támogatással
A Samsung 9100 PRO, a vállalat fogyasztói felhasználásra szánt SSD-kínálatának…
Tovább olvasom >Drágulnak a repülőjegyek a Ryanairnél, a Wizz Air Ukrajna visszatérésére készül
A Ryanair vezérigazgatója, Michael O’Leary kedden Varsóban bejelentette, hogy idén…
Tovább olvasom >A CCC Group jelentős akvizícióval erősíti piaci jelenlétét
A CCC Group jelentős akvizícióval erősíti piaci jelenlétét: a vállalat…
Tovább olvasom >