Német bioüzletláncba szállna be a Lidl
A diszkontlánc 23 százalékos részesedést szerezne a Basicben, a vevők és a beszállítók egyaránt tiltakoznak. A Lidl saját kínálatában is növelné a biotermékek arányát.
A müncheni székhelyű Basic a terjeszkedéshez keres partnert,
s erre a Lidl & Schwarz-csoport a legesélyesebb. A fogyasztói és
beszállítói tiltakozások nem zavarják a tavaly 72,6 millió eurós árbevételt
produkáló céget. A jelenleg 24 német bioszupermarketből álló hálózat év végére további
hét üzlettel bővül.
A 82 millió lakosú Németországban több mint 280
bioszupermarket működik, s hetente nyílik egy új. Az összesített
élelmiszer-forgalomban a biotermékek aránya ma még csak három százalék,
szakértők azonban 10-15 százalékos piaci részesedést jósolnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >Megújult és növekszik a McDonald’s
A McDonald’s folyamatosan új éttermeket nyit és modernizálja meglévő egységeit…
Tovább olvasom >