Német bioüzletláncba szállna be a Lidl
A diszkontlánc 23 százalékos részesedést szerezne a Basicben, a vevők és a beszállítók egyaránt tiltakoznak. A Lidl saját kínálatában is növelné a biotermékek arányát.
A müncheni székhelyű Basic a terjeszkedéshez keres partnert,
s erre a Lidl & Schwarz-csoport a legesélyesebb. A fogyasztói és
beszállítói tiltakozások nem zavarják a tavaly 72,6 millió eurós árbevételt
produkáló céget. A jelenleg 24 német bioszupermarketből álló hálózat év végére további
hét üzlettel bővül.
A 82 millió lakosú Németországban több mint 280
bioszupermarket működik, s hetente nyílik egy új. Az összesített
élelmiszer-forgalomban a biotermékek aránya ma még csak három százalék,
szakértők azonban 10-15 százalékos piaci részesedést jósolnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >