Német befektető vásárolta meg a The Body Shopot
Új tulajdonosa van a The Body Shopnak, mivel a (korábbi) brazil tulajdonos, a Natura & Co eladta fenntartható kozmetikai láncát a német Aurelius Group befektetési alapnak.
Alig hat évvel ezelőtt a Natura&Co egymilliárd eurót fizetett a brit láncért, most azonban mindössze 207 millió fontért engedi el az aktivista szépségápolási láncot. A kiskereskedelmi lánc eredményei már jó ideje csalódást keltőek, és augusztus óta hivatalosan is eladó volt – bár már jóval régebben is folytak találgatások az esetleges eladásról.
Az új tulajdonos, az Aurelius Group üzemelteti a Footasylum divatáruházláncot és a LloydsPharmacy gyógyszertárláncot is. Az eszközalap azt állítja, hogy konkrét ágazatok helyett inkább lehetőségekbe fektet, és a The Body Shop esetében mindenképpen lát lehetőségeket: a működési fejlesztéseknek lehetővé kell tenniük, hogy a márka profitáljon a gyorsan növekvő szépségápolási piac pozitív trendjeiből – állítja a sajtóközlemény.
Az 1976-ban Anita Roddick környezetvédelmi és állatjogi aktivista által alapított The Body Shop a vállalatok társadalmi felelősségvállalásának egyik úttörője volt. A márka nem teszteli termékeit állatokon, és tisztességes partnerségre törekszik a termelőkkel és beszállítókkal. A londoni székhelyű kiskereskedő 7000 embert foglalkoztat, húsz országban több mint 900 saját tulajdonú, emellett további 69 piacon mintegy 1600 franchise-üzlettel rendelkezik.
Kapcsolódó cikkeink
Szépségipari nagyvállalkozó mentené meg a The Body Shop-ot
Mike Jatania vállalkozó, aki kozmetikai márkák építésével szerezte vagyonát, arra…
Tovább olvasom >Dél-Korea a világ hatodik dermokozmetikai piaca
A piaci versenybe „concept-dermo”, a „dermo-inspirált” és a gyógyszertári, ún.…
Tovább olvasom >Üzlet az üzletben: hajápolás- és sminkszekciót indított az eMAG
Az eMAG Magyarország új Hajápolás és smink szekciót indított útjára…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >