Nemcsak élelmiszert vásárolnak a britek a szupermarketekben
A Verdict Consulting legfrissebb felmérése szerint a brit vásárlók 62 százaléka a nem élelmiszer típusú beszerzéseit is rendszeresen a szupermarketekben végzi.
A csatorna non-food értékesítése meghaladja a 19 milliárd angol fontot. A kutatás szerint öt év
alatt értékeben és vásárlói
számokban is 45 százalékkal nőtt a non-food
termékek értékesítése ebben a
csatornában. Az évi 177 milliárd fontos non-food
értékesítésből a szupermarketek
részesedése mára már eléri a 11
százalékot.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a magyar Black Friday – az akcióvadászattól a tudatos vásárlásig
A Black Friday Magyarországon 10 év alatt sokat változott: míg…
Tovább olvasom >77 ezer forint: ennyit terveznek idén költeni a magyarok karácsonyi ajándékra
Szeretteinkkel szívesebben találkozunk személyesen karácsonykor, az ajándékokat viszont egyre gyakrabban…
Tovább olvasom >A diabétesz előszobája: az elhízás megháromszorozza a cukorbetegség kialakulásának kockázatát
Miközben a cukorbetegséghez és annak szövődményeihez köthető halálozás folyamatosan nő…
Tovább olvasom >