Trade magazin > Hírek és cikkek > Piaci Hírek > Nemcsak élelmiszert vásárolnak a britek a szupermarketekben
Nemcsak élelmiszert vásárolnak a britek a szupermarketekben
A Verdict Consulting legfrissebb felmérése szerint a brit vásárlók 62 százaléka a nem élelmiszer típusú beszerzéseit is rendszeresen a szupermarketekben végzi.
A csatorna non-food értékesítése meghaladja a 19 milliárd angol fontot. A kutatás szerint öt év
alatt értékeben és vásárlói
számokban is 45 százalékkal nőtt a non-food
termékek értékesítése ebben a
csatornában. Az évi 177 milliárd fontos non-food
értékesítésből a szupermarketek
részesedése mára már eléri a 11
százalékot.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >