Nemcsak élelmiszert vásárolnak a britek a szupermarketekben
A Verdict Consulting legfrissebb felmérése szerint a brit vásárlók 62 százaléka a nem élelmiszer típusú beszerzéseit is rendszeresen a szupermarketekben végzi.
A csatorna non-food értékesítése meghaladja a 19 milliárd angol fontot. A kutatás szerint öt év
alatt értékeben és vásárlói
számokban is 45 százalékkal nőtt a non-food
termékek értékesítése ebben a
csatornában. Az évi 177 milliárd fontos non-food
értékesítésből a szupermarketek
részesedése mára már eléri a 11
százalékot.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Öt markáns trend alakítja a globális üzleti szolgáltatóközpontok jövőjét
A világ vezető üzleti szolgáltató vállalatai átfogó digitális stratégiákkal, generatív…
Tovább olvasom >Kék bolygó: az élelmiszerhulladékot már rövid távon is hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány alapanyagként
Az élelmiszerhulladékot már rövid távon hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány…
Tovább olvasom >Túl sok az ipari kémia a tányéron: az ultrafeldolgozott élelmiszerek terjedése már az uniós szabályozók figyelmét is felkeltette
Az ultrafeldolgozott élelmiszerek (UPF – ultra-processed foods) aránya drasztikusan megnőtt…
Tovább olvasom >