Nemcsak élelmiszert vásárolnak a britek a szupermarketekben
A Verdict Consulting legfrissebb felmérése szerint a brit vásárlók 62 százaléka a nem élelmiszer típusú beszerzéseit is rendszeresen a szupermarketekben végzi.
A csatorna non-food értékesítése meghaladja a 19 milliárd angol fontot. A kutatás szerint öt év
alatt értékeben és vásárlói
számokban is 45 százalékkal nőtt a non-food
termékek értékesítése ebben a
csatornában. Az évi 177 milliárd fontos non-food
értékesítésből a szupermarketek
részesedése mára már eléri a 11
százalékot.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Romló, de a nemzetgazdasági átlagnál jobb konjunktúra a turizmusban
2025. júniusban a turisztikai cégek 70%-a szolgáltatási árainak növekedéséről számolt…
Tovább olvasom >A vegánok gyakrabban vásárolnak élelmiszert, mint a húsfogyasztók
A vegánok és vegetáriánusok lényegesen gyakrabban járnak élelmiszert vásárolni, mint…
Tovább olvasom >Leépít a Nestlé csehországi gyárában
Nyolcvan munkahelyet szüntet meg a Nestlé a csehországi Krupka városában…
Tovább olvasom >