Nemcsak élelmiszert vásárolnak a britek a szupermarketekben
A Verdict Consulting legfrissebb felmérése szerint a brit vásárlók 62 százaléka a nem élelmiszer típusú beszerzéseit is rendszeresen a szupermarketekben végzi.
A csatorna non-food értékesítése meghaladja a 19 milliárd angol fontot. A kutatás szerint öt év
alatt értékeben és vásárlói
számokban is 45 százalékkal nőtt a non-food
termékek értékesítése ebben a
csatornában. Az évi 177 milliárd fontos non-food
értékesítésből a szupermarketek
részesedése mára már eléri a 11
százalékot.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >