Nem tökéletes, ám teljes értékű almát-répát kínál a Carrefour Polska
A Carrefour Polska bejelentése szerint vásárlói a jövőben külön jelöléssel ellátott standokon kedvezményes áron vásárolhatnak nem tökéletes külsejű répát és almát a lánc hiper- és szupermarketeiben országszerte. A kiskereskedelmi vállalat célja a kezdeményezéssel az élelmiszer-hulladék mennyiségének csökkentése, minek során együttműködik a pandémia és a horeca szektor leállása sújtotta lengyel beszállítókkal.
A cég meggyőződése, hogy tápérték szempontjábó a nem tökéletes répa és alma is teljes értékűnek számít, amely azonban a világjárvány miatti lezárások okán nem juthatott el a vendéglátókhoz. Ezért a Carrefour az élelmiszer-hulladék mérséklése érdekében hosszú távú együttműködést alakított ki a termelőközösségekkel. A beszállítókat segíti egyrészt a nem tökéletes termények elérhető áron közvetlen fogyasztásra kínálásával, másrészt a helyi beszállítóktól származó egészséges áruk népszerűsítésével.
Kapcsolódó cikkeink
A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával csökkenti az élelmiszerpazarlást a Carrefour Belgiumban
A Carrefournak nap mint nap 40.000 lejáratközeli árucikket kell leértékelnie…
Tovább olvasom >Bővíti együttműködését a Carrefour a Wolttal Lengyelországban
Két üzletében végzett sikeres kísérleti projektet követően 59 üzletre terjesztette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az árrés nagyon nem a profit, de akadnak rá nemzetközi példák is
A március 17-től élő árrésstop bevezetése nem volt teljesen váratlan,…
Tovább olvasom >Árrésstop Magyarországon: Kik az érintettek, és valóban indokolt a kormányzati beavatkozás?
A magyar kormány március 17-től – egyelőre május 31-ig –…
Tovább olvasom >Kilőtt Kína kiskereskedelmi forgalma az év első két hónapjában
Kína ipari termelése a decemberinél kisebb, de a várakozásokat meghaladó…
Tovább olvasom >