Nem tökéletes, ám teljes értékű almát-répát kínál a Carrefour Polska
A Carrefour Polska bejelentése szerint vásárlói a jövőben külön jelöléssel ellátott standokon kedvezményes áron vásárolhatnak nem tökéletes külsejű répát és almát a lánc hiper- és szupermarketeiben országszerte. A kiskereskedelmi vállalat célja a kezdeményezéssel az élelmiszer-hulladék mennyiségének csökkentése, minek során együttműködik a pandémia és a horeca szektor leállása sújtotta lengyel beszállítókkal.
A cég meggyőződése, hogy tápérték szempontjábó a nem tökéletes répa és alma is teljes értékűnek számít, amely azonban a világjárvány miatti lezárások okán nem juthatott el a vendéglátókhoz. Ezért a Carrefour az élelmiszer-hulladék mérséklése érdekében hosszú távú együttműködést alakított ki a termelőközösségekkel. A beszállítókat segíti egyrészt a nem tökéletes termények elérhető áron közvetlen fogyasztásra kínálásával, másrészt a helyi beszállítóktól származó egészséges áruk népszerűsítésével.
Kapcsolódó cikkeink
A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával csökkenti az élelmiszerpazarlást a Carrefour Belgiumban
A Carrefournak nap mint nap 40.000 lejáratközeli árucikket kell leértékelnie…
Tovább olvasom >Bővíti együttműködését a Carrefour a Wolttal Lengyelországban
Két üzletében végzett sikeres kísérleti projektet követően 59 üzletre terjesztette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Romlott a gazdasági hangulatindex az EU-ban és az euróövezetben augusztusban, Magyarországon javult
Romlott a gazdasági hangulatindex az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >Augusztusban négyhavi csúcsára ért fel a GKI konjunktúra indexe
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >A GVH állítja: minden elköltött 100 forintból legalább 70 a multiké
A multinacionális kiskereskedelmi láncok uralják a 8400 milliárd forint bruttó…
Tovább olvasom >