Nem tökéletes, ám teljes értékű almát-répát kínál a Carrefour Polska
A Carrefour Polska bejelentése szerint vásárlói a jövőben külön jelöléssel ellátott standokon kedvezményes áron vásárolhatnak nem tökéletes külsejű répát és almát a lánc hiper- és szupermarketeiben országszerte. A kiskereskedelmi vállalat célja a kezdeményezéssel az élelmiszer-hulladék mennyiségének csökkentése, minek során együttműködik a pandémia és a horeca szektor leállása sújtotta lengyel beszállítókkal.
A cég meggyőződése, hogy tápérték szempontjábó a nem tökéletes répa és alma is teljes értékűnek számít, amely azonban a világjárvány miatti lezárások okán nem juthatott el a vendéglátókhoz. Ezért a Carrefour az élelmiszer-hulladék mérséklése érdekében hosszú távú együttműködést alakított ki a termelőközösségekkel. A beszállítókat segíti egyrészt a nem tökéletes termények elérhető áron közvetlen fogyasztásra kínálásával, másrészt a helyi beszállítóktól származó egészséges áruk népszerűsítésével.
Kapcsolódó cikkeink
A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával csökkenti az élelmiszerpazarlást a Carrefour Belgiumban
A Carrefournak nap mint nap 40.000 lejáratközeli árucikket kell leértékelnie…
Tovább olvasom >Bővíti együttműködését a Carrefour a Wolttal Lengyelországban
Két üzletében végzett sikeres kísérleti projektet követően 59 üzletre terjesztette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy áremelési hullám várható a kereskedelemben
2025 első felében általánosan csökkenő áremelési szándékokat tapasztalt a GKI…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Az infláció az eurózónában 2 százalékra, az EU-ban 2,3 százalékra gyorsult éves szinten
Gyorsult az infláció növekedése az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >