Nem tetszik a kínaiaknak a cukormentes Oreo
Nem aratott túl nagy sikert Kínában a cukormentes Oreo. A Mondelēz International Inc vezérigazgatója szerint alábecsültek bizonyos kihívásokat.

Hiába trend, mégsem nyerte el a kínaiak tetszését
A Mondelēz augusztusban dobta piacra az Oreo Zero-t Kínában, mivel a helyi közösségi oldalakon nagyon népszerűek a csökkentett cukortartalmú és cukormentes étrendek, miközben az országban alig lehet cukormentes kekszeket kapni.
A Mondelēz International Inc’s 2023 végére 1 milliárd dolláros eladást szeretne produkálni az Oreo-termékekből.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Súlyos uniós eljárás fenyegeti a Sheint – akár milliárdos bírságot is fizethet a kínai óriásplatform
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kína szigorítja a livestream kereskedelem ellenőrzését
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így látják a jövő autóját Kínában és Németországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Indul a kiterjesztett árréscsökkentés – újabb 13 termék kerül a szabályozás alá
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hétfőtől újra használható a SZÉP-kártya hideg élelmiszer vásárlására
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Drágulhatnak a sajtok: kikerültek az árréskorlátozás alól a félkemény fajták
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

