Nem tetszik a kínaiaknak a cukormentes Oreo
Nem aratott túl nagy sikert Kínában a cukormentes Oreo. A Mondelēz International Inc vezérigazgatója szerint alábecsültek bizonyos kihívásokat.
A Mondelēz augusztusban dobta piacra az Oreo Zero-t Kínában, mivel a helyi közösségi oldalakon nagyon népszerűek a csökkentett cukortartalmú és cukormentes étrendek, miközben az országban alig lehet cukormentes kekszeket kapni.
A Mondelēz International Inc’s 2023 végére 1 milliárd dolláros eladást szeretne produkálni az Oreo-termékekből.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Kínai gazdaságélénkítés – a befektetők szem elől tévesztik a lényeget
Az alapanyagpiacokat övező hangulat szeptemberben döntő fordulatot vett, amikor Kína…
Tovább olvasom >Fine Dining: az ősi Kína gasztrotörténetei címmel nyílt kiállítás a Néprajzi Múzeumban
Fine Dining: Az ősi Kína gasztrotörténetei címmel nyílt kiállítás kedden…
Tovább olvasom >Kínában kezdett gyártani a magyar 77 Elektronika Csoport által alapított vállalat
Az első magyar gépipari beruházást valósította meg Kínában a száz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >