Nem tetszik a kínaiaknak a cukormentes Oreo
Nem aratott túl nagy sikert Kínában a cukormentes Oreo. A Mondelēz International Inc vezérigazgatója szerint alábecsültek bizonyos kihívásokat.

Hiába trend, mégsem nyerte el a kínaiak tetszését
A Mondelēz augusztusban dobta piacra az Oreo Zero-t Kínában, mivel a helyi közösségi oldalakon nagyon népszerűek a csökkentett cukortartalmú és cukormentes étrendek, miközben az országban alig lehet cukormentes kekszeket kapni.
A Mondelēz International Inc’s 2023 végére 1 milliárd dolláros eladást szeretne produkálni az Oreo-termékekből.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Absolute Live Izotonic Drink Zero Cukor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Cukormentes Oreót dob piacra a Mondelez az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Súlyos uniós eljárás fenyegeti a Sheint – akár milliárdos bírságot is fizethet a kínai óriásplatform
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Karácsonyi sokk a kereskedelemben: most először fizethetünk kevesebb helyen bankkártyával
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: trendek 2025-ben és kilátások 2026-ra
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az élelmiszerláncok többsége nyitva tart december 24-én délig
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
