Nem tetszik a kínaiaknak a cukormentes Oreo
Nem aratott túl nagy sikert Kínában a cukormentes Oreo. A Mondelēz International Inc vezérigazgatója szerint alábecsültek bizonyos kihívásokat.

Hiába trend, mégsem nyerte el a kínaiak tetszését
A Mondelēz augusztusban dobta piacra az Oreo Zero-t Kínában, mivel a helyi közösségi oldalakon nagyon népszerűek a csökkentett cukortartalmú és cukormentes étrendek, miközben az országban alig lehet cukormentes kekszeket kapni.
A Mondelēz International Inc’s 2023 végére 1 milliárd dolláros eladást szeretne produkálni az Oreo-termékekből.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Limitált kiadású Selena Gomez Oreo kekszeket dob piacra a Mondelēz
A Mondelēz International bejelentette, hogy júniusban limitált kiadású Selena Gomez…
Tovább olvasom >Megnyitott a SIAL China, hazánk is bemutatkozik
Prémium élelmiszerek és különlegességek is megjelennek az Agrármarketing Centrum közösségi…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: Kína magyar szakemberekkel fejlesztené borászati szektorát
Kína magyar szakemberekkel fejlesztené borászati szektorát – ismertette az Agárminisztérium…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >