Nem tartja tovább „multikulturális” szépségipari termékeit zárt tárolókban a Walmart
Ezentúl nyitott polcokon tartja a színesbőrű vásárlók számára fenntartott szépségipari termékeket a Walmart.

Nyitnak a vásárlók felé
A kiskereskedő számos kritikát követően döntött így, mivel sokan azt mondták, hogy a zárt tárolók azt sugallják, hogy a cég nem bízik bizonyos fogyasztókban.
A Wallmart elmondása szerint az USA-ban több tucat boltban tárolták ilyen módon a fent említett termékeket, hogy elrettentsék az esetleges bolti tolvajokat.
Reuters
Kapcsolódó cikkeink
A közösségi média vált az első számú vásárlási és keresési csatornává
2024-ben a fogyasztók közel fele már nem keresőmotorokat, hanem a…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával monitorozza a friss terményeket a Walmart
A mesterséges intelligencia alkalmazásával fejleszti tovább frissáru-ellátási láncának felügyeletét a…
Tovább olvasom >Hat milliárd dollárból bővíti hálózatát Mexikóban a Walmart
Üzlethálózatának jelentős bővítését tervezi a Walmart Mexikóban, amire több mint…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >