Nem tartja tovább „multikulturális” szépségipari termékeit zárt tárolókban a Walmart
Ezentúl nyitott polcokon tartja a színesbőrű vásárlók számára fenntartott szépségipari termékeket a Walmart.

Nyitnak a vásárlók felé
A kiskereskedő számos kritikát követően döntött így, mivel sokan azt mondták, hogy a zárt tárolók azt sugallják, hogy a cég nem bízik bizonyos fogyasztókban.
A Wallmart elmondása szerint az USA-ban több tucat boltban tárolták ilyen módon a fent említett termékeket, hogy elrettentsék az esetleges bolti tolvajokat.
Reuters
Kapcsolódó cikkeink
„Szuperügynökök” köré épül a Walmart új AI stratégiája
Az eddig széttagoltan működő AI-megoldásainak egységesítése céljából átfogó mesterségesintelligencia-keretrendszert létesít…
Tovább olvasom >Dark store koncepciót tesztel a Walmart
A Walmart újabb lépést tesz e-kereskedelmi terjeszkedése érdekében: az amerikai…
Tovább olvasom >Saját marhahúsüzemet nyitott a Walmart az USA-ban
A Walmart megnyitotta első, teljesen saját tulajdonú és üzemeltetésű marhahús-feldolgozó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az OKSZ értékelése az élelmiszer inflációról
„Az élelmiszerek vártnál nagyobb (éttermi árak nélkül is 4,6 százalékos)…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: A vártnál rosszabbul alakult az infláció
Bár a piac arra számított, hogy júliusban a 4 százalék…
Tovább olvasom >A FAO élelmiszerár-indexe enyhén emelkedett júliusban
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >