Nem tartja tovább „multikulturális” szépségipari termékeit zárt tárolókban a Walmart
Ezentúl nyitott polcokon tartja a színesbőrű vásárlók számára fenntartott szépségipari termékeket a Walmart.

Nyitnak a vásárlók felé
A kiskereskedő számos kritikát követően döntött így, mivel sokan azt mondták, hogy a zárt tárolók azt sugallják, hogy a cég nem bízik bizonyos fogyasztókban.
A Wallmart elmondása szerint az USA-ban több tucat boltban tárolták ilyen módon a fent említett termékeket, hogy elrettentsék az esetleges bolti tolvajokat.
Reuters
Kapcsolódó cikkeink
A közösségi média vált az első számú vásárlási és keresési csatornává
2024-ben a fogyasztók közel fele már nem keresőmotorokat, hanem a…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával monitorozza a friss terményeket a Walmart
A mesterséges intelligencia alkalmazásával fejleszti tovább frissáru-ellátási láncának felügyeletét a…
Tovább olvasom >Hat milliárd dollárból bővíti hálózatát Mexikóban a Walmart
Üzlethálózatának jelentős bővítését tervezi a Walmart Mexikóban, amire több mint…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >