Nem tartja tovább „multikulturális” szépségipari termékeit zárt tárolókban a Walmart
Ezentúl nyitott polcokon tartja a színesbőrű vásárlók számára fenntartott szépségipari termékeket a Walmart.

Nyitnak a vásárlók felé
A kiskereskedő számos kritikát követően döntött így, mivel sokan azt mondták, hogy a zárt tárolók azt sugallják, hogy a cég nem bízik bizonyos fogyasztókban.
A Wallmart elmondása szerint az USA-ban több tucat boltban tárolták ilyen módon a fent említett termékeket, hogy elrettentsék az esetleges bolti tolvajokat.
Reuters
Kapcsolódó cikkeink
Dark store koncepciót tesztel a Walmart
A Walmart újabb lépést tesz e-kereskedelmi terjeszkedése érdekében: az amerikai…
Tovább olvasom >Saját marhahúsüzemet nyitott a Walmart az USA-ban
A Walmart megnyitotta első, teljesen saját tulajdonú és üzemeltetésű marhahús-feldolgozó…
Tovább olvasom >Egy év múlva nem lehet büntetlenül bérkülönbség a női és a férfi munkavállalók között
Jövő júniusban lép hatályba a bérek átláthatóságáról szóló uniós irányelv,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >Falusi romantika Budapest szívében: megnyitott a Puli és Juhász pesti csárda a belvárosban
Harcsapaprikás, túrós csusza és aranygaluska – juhászbölcsességgel tálalva, puli-lelkesedéssel fűszerezve.…
Tovább olvasom >