Nem stimmel a címke – nyomoznak a lengyelek
A lengyel kiskereskedelmi felügyelőszerv nyomozást indított, miután a Biedronkánál többször is találtak olyan import terméket, amelyre a cég hazai termesztésű címkét ragasztott.

Az import az új hazai?
A „hazai termék” címkét megtalálták többek között a belga répákon és az ukrán uborkákon is. A felügyeleti szerv hangsúlyozta: a Biedronka egy olyan időszakban kezdett „félrecímkézni”, amikor a lengyelek sokkal szívesebben vásárolnak hazait, mint külföldit.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
K&H: megjelentek a tiktokos csalók
Az adathalászok nem kérnek személyit az áldozataiktól – bárkit célba…
Tovább olvasom >Az utazási kibercsalásokra is figyelmeztet az MNB nyári kampánya
A nyaralás alatti pénzügyi kockázatok csökkentését támogatja a Magyar Nemzeti…
Tovább olvasom >Megnyitotta első üzletét Szlovákiában a lengyel Biedronka
A lengyel Biedronka kiskereskedelmi lánc megnyitotta első szlovákiai üzletét a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >