Nem stimmel a címke – nyomoznak a lengyelek
A lengyel kiskereskedelmi felügyelőszerv nyomozást indított, miután a Biedronkánál többször is találtak olyan import terméket, amelyre a cég hazai termesztésű címkét ragasztott.
A „hazai termék” címkét megtalálták többek között a belga répákon és az ukrán uborkákon is. A felügyeleti szerv hangsúlyozta: a Biedronka egy olyan időszakban kezdett „félrecímkézni”, amikor a lengyelek sokkal szívesebben vásárolnak hazait, mint külföldit.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az országosan egységes árképzésért kampányol a Lidl Finnországban
A Lidl Finnország az országosan egységes árakat támogatja, kritizálva a…
Tovább olvasom >A Kaufland Slovakia a helyi választékra helyezi a hangsúlyt
Támogatásáról biztosítja a Kaufland a szlovákiai termelőket. Az iparági jelentések…
Tovább olvasom >Az óvatosság már kevés a csalókkal szemben, többre van szükség
A mesterséges intelligencia megjelenése a pénzügyi csalók eszköztárában odavezetett, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >