Nem stimmel a címke – nyomoznak a lengyelek
A lengyel kiskereskedelmi felügyelőszerv nyomozást indított, miután a Biedronkánál többször is találtak olyan import terméket, amelyre a cég hazai termesztésű címkét ragasztott.
A „hazai termék” címkét megtalálták többek között a belga répákon és az ukrán uborkákon is. A felügyeleti szerv hangsúlyozta: a Biedronka egy olyan időszakban kezdett „félrecímkézni”, amikor a lengyelek sokkal szívesebben vásárolnak hazait, mint külföldit.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Zsarolóvírustól a „disznóvágás-átverésig” a fogyasztókat és vállalkozásokat leggyakrabban érintő csalásokra hívja fel a figyelmet a Visa friss jelentése
A Visa közzétette félévente megjelenő, csalásokról szóló nemzetközi jelentésének 2024…
Tovább olvasom >Felgyorsult a kiskereskedelem konszolidációja Közép- és Délkelet-Európában: a diszkontok és a helyi szereplők növelhetik előnyüket a többi versenytárssal szemben
Európa feltörekvő piacai az elmúlt két évben egyre nagyobb jelentőségre…
Tovább olvasom >Személyzettel működő frissáru-pultok segítik a helyi szupermarketek növekedését Közép- és Délkelet-Európában
Az erős nemzetközi verseny ellenére növelik piaci részesedésüket a helyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet…
Tovább olvasom >