Nem megy jól a németországi Aldinak és a Lidlnek
A válság és az elkölthető jövedelmek csökkenése ellenére Németországban éppen az olyan diszkont láncok vásárlóköre csökken, mint az Aldi vagy a Lidl.
A GFK piackutató intézet felmérése szerint az év első tíz hónapjában forgalmuk 1 százalékkal esett vissza az egy évvel korábbihoz képest. Ennek oka nemcsak az, hogy kevesebben tértek be egy-egy diszkont üzletbe, hanem az is, hogy igen jelentősek az árkedvezmények. Elsősorban a nem élelmiszeripari cikkek esetében tapasztaltak kisebb érdeklődést a kutatók.
Ugyanakkor a felmérésből az is kiderült, hogy a felvágottak piacán a diszkont láncok az uralkodók: az év első tíz hónapjában a piac 47 százalékát tartották kézben, 1998-ban az arány még csak 27 százalék volt – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >