Nem megy jól a németországi Aldinak és a Lidlnek
A válság és az elkölthető jövedelmek csökkenése ellenére Németországban éppen az olyan diszkont láncok vásárlóköre csökken, mint az Aldi vagy a Lidl.
A GFK piackutató intézet felmérése szerint az év első tíz hónapjában forgalmuk 1 százalékkal esett vissza az egy évvel korábbihoz képest. Ennek oka nemcsak az, hogy kevesebben tértek be egy-egy diszkont üzletbe, hanem az is, hogy igen jelentősek az árkedvezmények. Elsősorban a nem élelmiszeripari cikkek esetében tapasztaltak kisebb érdeklődést a kutatók.
Ugyanakkor a felmérésből az is kiderült, hogy a felvágottak piacán a diszkont láncok az uralkodók: az év első tíz hónapjában a piac 47 százalékát tartották kézben, 1998-ban az arány még csak 27 százalék volt – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >Az Alibaba 50 milliárd eurót fektet mesterséges intelligenciába és felhőtechnológiába
Az Alibaba kínai technológiai óriáscég jelentős beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >