Nem megy jól a németországi Aldinak és a Lidlnek
A válság és az elkölthető jövedelmek csökkenése ellenére Németországban éppen az olyan diszkont láncok vásárlóköre csökken, mint az Aldi vagy a Lidl.
A GFK piackutató intézet felmérése szerint az év első tíz hónapjában forgalmuk 1 százalékkal esett vissza az egy évvel korábbihoz képest. Ennek oka nemcsak az, hogy kevesebben tértek be egy-egy diszkont üzletbe, hanem az is, hogy igen jelentősek az árkedvezmények. Elsősorban a nem élelmiszeripari cikkek esetében tapasztaltak kisebb érdeklődést a kutatók.
Ugyanakkor a felmérésből az is kiderült, hogy a felvágottak piacán a diszkont láncok az uralkodók: az év első tíz hónapjában a piac 47 százalékát tartották kézben, 1998-ban az arány még csak 27 százalék volt – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Első otthon kétlábúnak és négylábúnak is – a gazdik közül a fiatalok választják leginkább a kölyökállatokat
Augusztus második hetében a fiatalok nehézségeire és a hontalan állatok…
Tovább olvasom >Nyárzáró kedvezménnyel búcsúztatja a szezont a Rossmann
A Rossmann különleges kedvezménnyel zárja a nyarat: 2025. augusztus 11–17.…
Tovább olvasom >Egy ikon született a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációjával
A hetek óta tartó találgatások után végre lerántotta a leplet…
Tovább olvasom >