Nem lesznek műanyag bevásárlótáskák az Aldiban
Lebomló zacskók, többször használatos zöldségeszsákok, szilikonfedelek a tejtermékekre, bővülő számú e-töltők – az ALDI Magyarország folytatja korábban elkezdett környezetvédelmi törekvéseit, és számos innovatív lépést tesz a fenntarthatóság érdekében.
A lánc legújabb döntése, hogy kivezeti kínálatából a műanyag bevásárlótáskákat: a jelenlegi készletek kifutása után a jövőben egy biológiailag lebomló anyagból készült táska lesz a helyettesítő termék, illetve csak papír és többször használatos táskák lesznek elérhetők az üzletekben. Ezzel párhuzamosan a vállalat október közepétől öt üzletében teszteli a biológiailag lebomló zöldség- és gyümölcszacskót, amelyet 10 forintos egységáron kínál.
Egy 2019-es vevői felmérés alapján a saját márkás tejtermékekről a vállalat fokozatosan elhagyja a műanyag fedőket, decemberben pedig akciós termékként többször használatos, több méretben elérhető szilikonfedelet is kínálni fog, amelyek fenntartható módon helyettesíthetik a műanyag fedőket.
Az áruházlánc folytatja tovább a „Mellőzni. Újrafelhasználni. Újrahasznosítani” szlogen alatt futó intézkedéseit, miszerint 2025-re saját márkás termékei esetében 100%-ban újrahasznosítható csomagolóanyagot fog használni, illetve 2025-ig 15%-kal csökkenti csomagolóanyag-felhasználását. //
Kapcsolódó cikkeink
A megunt mobiltelefon értékes – 1500 kiselektronikai eszközt hoztak vissza az Auchanba újrahasznosításra
Harmadik alkalommal csatlakozott az Auchan áruházlánc a „Passzold vissza, Tesó!”…
Tovább olvasom >Érték, elérhetőség és felelősség egy helyen: ALDI – alacsony árak, magas minőség, több üzlet
Kihívásokkal teli környezetben is a vásárlóknak nyújtott minél több előnyre…
Tovább olvasom >Nehezen újrahasznosítható hulladékok: megoldások születőben, de még messze a cél
Bár egyre több hulladéktípus válik újrahasznosíthatóvá, számos anyag feldolgozása továbbra…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >