Nem értik a vásárlók az érintés nélküli bankkártyák működését
A lakosság csupán 3 százaléka ismeri az érintés nélküli (contactless) kártyák működési elvét, de egy rövid tájékoztatás elolvasása után 7-szer többen nyilatkoztak úgy, hogy szívesen használnák ezt az új, biztonságos technológiát.
A több
millió eurós ráfordítással
kifejlesztett érintés nélküli, úgynevezett
contactless kártyák nem hozták meg azt a sikert,
mint amire a kártyakibocsátó cégek
számítottak. Bár az új típusú
kártyával anélkül fizethetünk az
üzletekben, hogy akár csak egy pillanatra is válnunk
a kártyánktól vagy használni kellene a
PIN-kódunkat, ezért nagyon biztonságos az
ügyfelek mégsem kérik nagy számban a
bankjuktól.
Auriemma
Consulting Group felméréséből kiderül,
szükség lenne több lakosság tájékoztatására
az érintés nélküli technológiáról,
mert a fogyasztók 67 százaléka a technológiai
leírás elolvasása után a szívesebben
használt volna érintés nélküli
kártyát, mint hagyományos bankkártyát
annak egyszerűsége, kényelmessége miatt.
A
felmérést végző társaság
véleménye szerint a lakosság minél
szélesebb körű tájékoztatása,
oktatása a kártyakibocsátó társaságok,
és bankok érdeke.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >