Nem értik a vásárlók az érintés nélküli bankkártyák működését
A lakosság csupán 3 százaléka ismeri az érintés nélküli (contactless) kártyák működési elvét, de egy rövid tájékoztatás elolvasása után 7-szer többen nyilatkoztak úgy, hogy szívesen használnák ezt az új, biztonságos technológiát.
A több
millió eurós ráfordítással
kifejlesztett érintés nélküli, úgynevezett
contactless kártyák nem hozták meg azt a sikert,
mint amire a kártyakibocsátó cégek
számítottak. Bár az új típusú
kártyával anélkül fizethetünk az
üzletekben, hogy akár csak egy pillanatra is válnunk
a kártyánktól vagy használni kellene a
PIN-kódunkat, ezért nagyon biztonságos az
ügyfelek mégsem kérik nagy számban a
bankjuktól.
Auriemma
Consulting Group felméréséből kiderül,
szükség lenne több lakosság tájékoztatására
az érintés nélküli technológiáról,
mert a fogyasztók 67 százaléka a technológiai
leírás elolvasása után a szívesebben
használt volna érintés nélküli
kártyát, mint hagyományos bankkártyát
annak egyszerűsége, kényelmessége miatt.
A
felmérést végző társaság
véleménye szerint a lakosság minél
szélesebb körű tájékoztatása,
oktatása a kártyakibocsátó társaságok,
és bankok érdeke.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >