Nem elég egyedi az új üveg
A Coca-Cola nem tudta meggyőzni az Európai Unió bíráit, hogy új üvegdizájnját védjegyoltalom alá helyezzék. Az Európai Unió Bírósága úgy ítélte meg, hogy az új forma nem elég egyedi.
A cég azzal érvelt, hogy jól látható a természetes fejlődés az új dizájnon, mely magában hordozza az ikonikus jegyeket. Azonban az ítélet szerint az üveg nem sokban különbözik a polcokon található többi termék csomagolásától.
Formák levédése meglehetősen nehéz az unióban. Alapkövetelmény, hogy a forma annyira egyedi legyen, hogy a vevők egyértelműen felismerjék a terméket kizárólag a karakterisztikája alapján – tehát logó, márkanév, vagy bármilyen más jelzés nélkül. Ezt a Coca-Cola nem tudta bizonyítani, ezért elutasították kérelmét.
Kapcsolódó cikkeink
Az uniós tanács az agrárszabályok módosítását hagyta jóvá a versenyképesség fokozása érdekében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság megerősíti az unióba érkező mezőgazdasági termékek ellenőrzését
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Coca-Colánál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hibrid AI-kampánnyal ünnepli az Ooops! 15 éves jubileumát a Vajda-Papír
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ünnepek előtti bevásárlás akár féláron
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Samsung mosógépei karbonlábnyom-csökkentési minősítést kaptak a DUCD előírása alapján
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
