Nem elég egyedi az új üveg
A Coca-Cola nem tudta meggyőzni az Európai Unió bíráit, hogy új üvegdizájnját védjegyoltalom alá helyezzék. Az Európai Unió Bírósága úgy ítélte meg, hogy az új forma nem elég egyedi.
A cég azzal érvelt, hogy jól látható a természetes fejlődés az új dizájnon, mely magában hordozza az ikonikus jegyeket. Azonban az ítélet szerint az üveg nem sokban különbözik a polcokon található többi termék csomagolásától.
Formák levédése meglehetősen nehéz az unióban. Alapkövetelmény, hogy a forma annyira egyedi legyen, hogy a vevők egyértelműen felismerjék a terméket kizárólag a karakterisztikája alapján – tehát logó, márkanév, vagy bármilyen más jelzés nélkül. Ezt a Coca-Cola nem tudta bizonyítani, ezért elutasították kérelmét.
Kapcsolódó cikkeink
Évente 5,8 milliárd forint állatjóléti támogatásban részesülnek a méhészek
Kiemelt pályázati lehetőségekben és csaknem hatmilliárd forint méhállatjóléti támogatásban is…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >140 millió visszaváltott palack az ALDI-nál
Az ALDI Magyarország üzleteiben rekordmennyiségű, immár mintegy 140 millió egyszer…
Tovább olvasom >