Nem csomagolja többé műanyagba az uborkát a Netto Marken-Discount
Eltávolítja uborkáiról a műanyag csomagolást a Netto Marken-Discount. A változás 4260 diszkontot érint Németországban.
A változás következtében a cég évi 80 tonna műanyaggal kevesebb csomagolóanyagot fog felhasználni. A döntés három hónappal azt követően született, hogy a cég bejelentette: ezentúl lézercímkézést használ termékein.
A kiskereskedő másik jelentős környezetvédelmi lépése, hogy évente felhasznált 2,2 millió műanyag tálcáját környezetbarát kartonra cseréli.
Kapcsolódó cikkeink
Orosz uborka önti el uniót: feszül a lengyel termelők piaca
Bár az Európai Unió az orosz mezőgazdasági termékekre vonatkozó szankciós…
Tovább olvasom >Az employer branding és a csomagolástechnika új korszaka az Sz. Variánsnál
Az ipari digitalizáció nem csupán gépekben, hanem a gondolkodásmódban is…
Tovább olvasom >Megnövelten hőálló PET-csomagolóanyagot fejlesztett a Pro Form Kft. és a Műegyetem
Közösen fejlesztett megnövelt hőállóságú PET-csomagolóanyagot a Pro-Form Ipari és Kereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >Házisörfőzők Nemzetközi Versenye szombaton a Főzdeparkban
Ingyenes programok, főzdetúrák és kilenc ország legjobb házisörei várják az…
Tovább olvasom >