Nem csomagolja többé műanyagba az uborkát a Netto Marken-Discount
Eltávolítja uborkáiról a műanyag csomagolást a Netto Marken-Discount. A változás 4260 diszkontot érint Németországban.
A változás következtében a cég évi 80 tonna műanyaggal kevesebb csomagolóanyagot fog felhasználni. A döntés három hónappal azt követően született, hogy a cég bejelentette: ezentúl lézercímkézést használ termékein.
A kiskereskedő másik jelentős környezetvédelmi lépése, hogy évente felhasznált 2,2 millió műanyag tálcáját környezetbarát kartonra cseréli.
Kapcsolódó cikkeink
Fokozatos átállás: új EU-s rendelet alakítja át a csomagolási piacot
Az Európai Unió új csomagolási rendelete alapjaiban változtatja meg a…
Tovább olvasom >Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >A magyar fogyasztók továbbra is árérzékenyek, de egyre fontosabb a környezetvédelem
A PENNY évek óta következetesen vezet be olyan fenntartható megoldásokat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvannak a Fenntarthatóság szimbóluma idei díjazottjai
A Trade magazin hatodszor hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A…
Tovább olvasom >Budafoki Pezsgő- és Borfesztivál 2025 – Három nap a bor, a pezsgő és a kultúra jegyében
Szeptember 5–7. között immár 35. alkalommal várja látogatóit a Budafoki…
Tovább olvasom >Idén is megfizethető áron kaphatók a legnépszerűbb termékek a Szent István Napon
2025-ben is gazdag étel- és italkínálat fogadja az érdeklődőket a…
Tovább olvasom >