Nem csomagolja műanyagba a csokitojásokat a Co-Op
Célkitűzése részeként eltávolítja saját márkás húsvéti csokitojásai csomagolásából a műanyagot a Co-Op.
A lépéssel a kiskereskedő 14 tonna műanyaggal kevesebbet használ majd fel.
Nem ez a Co-Op első ilyen döntése, hiszen egy sor saját márkás üdítőitalának és vizének palackjai immár 100%-ban újrahasznosított anyagból készülnek.
A csoport célja, hogy saját márkás termékei csomagolásának 100%-a újrahasznosított műanyag legyen.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Automatizált boltok jövője: Magyarországon is megjelenhetnek a személyzet nélküli üzletek
A Coop Szeged Zrt. hamarosan új szintre emeli bolthálózatának működését…
Tovább olvasom >A Biedronka szlovákiai piacra lépésére készül a Lidl
Továbbra is igényt tart a Lidl az árvezető szerepre Szlovákiában.…
Tovább olvasom >Ismét az állami gondoskodásban nevelkedő gyermekeket segíti a Coop
Idén csaknem 60 tonnányi Coop sajátmárkás alapélelmiszereket tartalmazó adományt nyújtott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >