Nem csomagolja műanyagba a csokitojásokat a Co-Op
Célkitűzése részeként eltávolítja saját márkás húsvéti csokitojásai csomagolásából a műanyagot a Co-Op.
![brit coop logo](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/03/coop_2016_logo-300x300.png)
Egyre kevesebb a műanyag a Co-Opnál
A lépéssel a kiskereskedő 14 tonna műanyaggal kevesebbet használ majd fel.
Nem ez a Co-Op első ilyen döntése, hiszen egy sor saját márkás üdítőitalának és vizének palackjai immár 100%-ban újrahasznosított anyagból készülnek.
A csoport célja, hogy saját márkás termékei csomagolásának 100%-a újrahasznosított műanyag legyen.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az olasz fogyasztóknak fontosabb a kényelem, mint az ár
Az Altroconsumo olasz fogyasztóvédelmi szervezet felmérése szerint a szupermarket vásárlók…
Tovább olvasom >Raisz Anikó: a cél nem a műanyag betiltása, hanem azok biztonságos és fenntartható használatának elősegítése
A cél nem a műanyagok betiltása, hanem azok biztonságos és…
Tovább olvasom >Automatizált boltok jövője: Magyarországon is megjelenhetnek a személyzet nélküli üzletek
A Coop Szeged Zrt. hamarosan új szintre emeli bolthálózatának működését…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >