Nem csomagolja műanyagba a csokitojásokat a Co-Op
Célkitűzése részeként eltávolítja saját márkás húsvéti csokitojásai csomagolásából a műanyagot a Co-Op.
![brit coop logo](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/03/coop_2016_logo-300x300.png)
Egyre kevesebb a műanyag a Co-Opnál
A lépéssel a kiskereskedő 14 tonna műanyaggal kevesebbet használ majd fel.
Nem ez a Co-Op első ilyen döntése, hiszen egy sor saját márkás üdítőitalának és vizének palackjai immár 100%-ban újrahasznosított anyagból készülnek.
A csoport célja, hogy saját márkás termékei csomagolásának 100%-a újrahasznosított műanyag legyen.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Nutella jégkrémmel ünnepli a Ferrero a márka születésnapját Olaszországban
Az olasz édességgyártó óriás, a Ferrero édes meglepetéssel – a…
Tovább olvasom >1 milliárd darab műanyag csomagolóanyagot váltott ki a DS Smith 2020 óta
A DS Smith több mint 1 milliárd darab műanyag csomagolóanyagot…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2023. évi kereskedelmi toplistája
Maradt a Lidl, SPAR, Tesco sorrend a dobogón, de van…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >