Nem csomagolja műanyagba a csokitojásokat a Co-Op
Célkitűzése részeként eltávolítja saját márkás húsvéti csokitojásai csomagolásából a műanyagot a Co-Op.

Egyre kevesebb a műanyag a Co-Opnál
A lépéssel a kiskereskedő 14 tonna műanyaggal kevesebbet használ majd fel.
Nem ez a Co-Op első ilyen döntése, hiszen egy sor saját márkás üdítőitalának és vizének palackjai immár 100%-ban újrahasznosított anyagból készülnek.
A csoport célja, hogy saját márkás termékei csomagolásának 100%-a újrahasznosított műanyag legyen.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >Az olasz fogyasztóknak fontosabb a kényelem, mint az ár
Az Altroconsumo olasz fogyasztóvédelmi szervezet felmérése szerint a szupermarket vásárlók…
Tovább olvasom >Raisz Anikó: a cél nem a műanyag betiltása, hanem azok biztonságos és fenntartható használatának elősegítése
A cél nem a műanyagok betiltása, hanem azok biztonságos és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >