Nem csökken a vásárlási láz, de már nem a vécépapír a slágertermék
Nem csökkent a koronavírus miatti vásárlási láz az elmúlt hetekben. Viszont már nem vécépapír fut a legjobban, a helyét olyan árucikkek vették át, amelyekre például az otthonról tanulóknak vagy dolgozóknak valóban szükségük van. Az MTA kutatója az ATV-nek beszélt a legfontosabb trendekről az élelmiszerüzletekben és a drogériákban
Kapcsolódó cikkeink
A horvát gazdák hatodik napja tüntetnek a sertéspestisjárvány megfékezését célzó kormányintézkedések miatt
Horvátországban hatodik napja tüntetnek a gazdák a sertéspestisjárvány megfékezését célzó…
Tovább olvasom >Egyre közelebb Magyarország déli határához az afrikai sertéspestis
Október közepén a Magyarországgal határos, horvátországi Eszék-Baranya megyében is igazolták…
Tovább olvasom >Illegális baromfiállományt számolt fel a hatóság
Egy Bács-Kiskun vármegyei állattartó telepen illegális állattartás gyanúja miatt tartott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Óvatosan, de tudatosan terveznek a hazai vállalkozások – VOSZ Barométer üzleti hangulatelemzés – 2024. I. negyedév
A bizonytalanság továbbra is erősen érezhető a hazai vállalkozások üzleti…
Tovább olvasom >